tirsdag den 8. november 2016

Sommerhygge i solen-Onsdag den 21 september 2016.

 Det er utroligt at nogen kan lave sådan et fint billede af en kat i noget så anderledes som sten.
Nu har jeg næsten lyst til at gå ud og gøre det samme, så jeg også kan danne et smukt og kunstnerisk billede.
 Jeg er ikke så vild med længden af disse negle, men de er da meget enkle og fine.
 Og Peter Pan, ja, han bliver heller aldrig voksen.

Jeg syntes altid slutningen af Peter Pan er en anelse trist(hvis i ikke har set Peter Pan, så kommer der en spoiler her, så..)

Det jeg syntes der er trist ved slutningen, er at Peter Pan står og kigger på sin første kærlighed Wendy, og ser at hun er blevet 80-90 år, og at han stadig er en lille dreng på 13-14 år.
Han husker jo stadig hende, som den smukke nysgerrige "prinsesse" der altid sov så sødt i hendes seng, som han en dag fik med sig til ønskeøerne, og oplevede en masse ting sammen med

Det knuser da ens lille hjerte.

Peter Pan er faktisk med  i min kategori af ynglingsfilme..jeg elsker den film, for den er da så sød.
Hahaha..hvert år, til Januar så siger jeg faktisk altid til mig selv" at jeg skal ud og lave en aktivitet hver dag(lige meget om det er gå, cykle eller løbe), og aktiviteten skal mindst være på 30 minutter..og det går da faktisk også ret godt..men det er ikke hver dag jeg får det gjort, for man har altså ikke lige meget tid hver dag.

Lige for tiden får jeg det ikke gjort, for jeg har jo mit fitness, kørekort, planlægning af hvad jeg nu skal(studere eller arbejde), lidt bagud på bloggen, dyrene osv..der sker bare så meget for tiden..sååå tiden er liidt trængt nu.

Min morgenmad var rigtig lækker idag.

Havregrød med lidt kiwi på.

Mig og Alice skiftes til at lave havregrød hver morgen..det er bare den der kommer ud af badeværelset først der går igang.

Mig og Alice står begge op kl 06:30, men Alice er faktisk hurtigere ude af badeværelset før mig, så det er sjældent jeg laver det..jeg trot Alice er taknemmelig for det, for mit havregrød er altså ikke noget at prale med...det smager slet ikke så gudegodt som når Alice har svunget gryden.

Så skulle jeg atter på arbejde.


 Jeg bliver jo stadig hentet af en kollega om morgenen.




 Lige i øjeblikket er vi igang med at istandsætte et hus, og male osv.

Jeg fandt ud af at der var the(jeg måtte godt lige låne elkedlen og et the-brev)

 Jeg havde SÅDAN en trang til the.
Nogle gange så føler jeg virkelig at jeg bare MÅ HAVE the, så det var rigtig dejligt at jeg kunne få noget the.

Haha..jeg drak 5 kopper the på en pause..Men det var da det værd.
 Og ja..der er toiletter..hahaha..for jeg skulle i den grad tisse efter dee 5 kopper.



 Det var faktisk noget ret godt the det her.






Vi har jo fri kl 13:00...så jeg var hjemme kl 13:00 igen. 

 Vejret var vidunderligt, så jeg tillod mig lige at sidde og snakke med kattene i det her MEGA dejlige vejr.

Billedet siger jo ALT..Harald hyggede dig ihvertfald.
Hans store lamselår er liige op i vejret.


 Det er det skønneste at sidde ude i solen og bare nyde livet.
Lade varmen strømme på dit ansigt.













Midt i det hele skulle jeg også lige vise en gæst på plads i vores bed and breakfast.




 Hestene skulle da også ude og svinge lamselårene.




 




 Vi hyggede videre ude på marken.










  













  
  


 Om sommeren elsker jeg at ligge på marken i græsset, og bare slappe af med noget god musik.













 Da jeg havde slappet nok af, gik jeg ind for at lave blog og lege lidt med neglelak.







Jeger da tilfreds med resultatet.
Jeg er jo ikke professionel, så mere ordentlig bliver det ikke.



 Jeg var såå træt, så jeg valgte at sætte mig over i min seng og lave blog idag.
Det er ikke noget jeg gør så tit, så det var en fin oplevelse.

 Et par timer efter, skulle Pinkey og Bruno ind igen.

Okay, så jeg fik også set lidt youtube.





  










Mad til de mindste. 

 Selvom vejret har været MEGA godt idag, så begyndte det at blive lidt køligt her til aften, så vi fik tændt op i kakkelovnen.
Det var nu også ret dejligt.
Alice sad og så tv...jeg sad og lavede alle mulige underlige ting på snapchat.
Hun var SÅÅÅ ufattelig irriteret på mig..haha..søskende kærlighed.
Jeg ved ikke engang selv hvad jeg lavede..jeg syntes bare at det var ret sjovt.
Jeg morede mig da.




 Vi valgte at bestille pizza til aftensmad.
(men vi bor jo ude på landet, så pizzaen skulle vi selv hente hos pizzariaet, der ligger 5 minutter i bil fra vores hjem.)


Min var altså rigtig rigtig god.

Undskyld for at den er lidt beskidt, men jeg har jo også fået brugt den godt.
Denne her dækkede faktisk rigtig godt.
Jeg var glad for den.
 Den er ikke fedtet, men man skal heller ikke have for meget på, for så bliver det lidt for kaget.
 Jeg kunne godt tænke mig at købe denne foundation engang igen.




De er såå søde de racer her.
Hvis du er allergiker, så er de rigtig gode, og allergiker-venlige.

Jeg ville gerne have en, selvom jeg ikke har allergi, og det kan man heldigvis godt jo.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar