mandag den 21. november 2016

Hyggeeftermiddag-Lørdag den 1 oktober 2016.

 Jeg tror faktisk at dem der ikke har så meget giver mere til andre, der heller ikke har så meget, fordi de ved hvordan det føles.

Jeg er glad for alle de ting jeg har lige nu, men alligevel er der nogle ting jeg mangler.
Så som en hund, en ferrari, porche eller audi, langt hår, en kæreste, fred i verden, og at Donald Trump ikke bliver præsident--så er jeg glad...men det er jeg jo i forvejen, selvom jeg ikke har de ting.
 Hhaah..min kat Stribe, kommer ihvertfald 2-4 gange i ugen med en mus, som hun lægger ude ved vores dør, og så starter hun et helt kor, hvor hun bare miaver, indtil vi er ude ved hende, og roser hende til skyerne.

 Jeg elsker røde negle, det er så friskt og romantisk.
Det er sååå sandt..det er ret irriterende også, for det er jo ikke ens tå-negle man gider at kigge på, men dermod ens fingernegle..de er mere interessante.

Jeg tror også det er fordi at man vasker sine fingre flere gange om dagen og dem bruger man også mere end ens fødder.

Jeg startede dagen men havregrød og avisen. 





 Jeg skulle idag mødes med 2 fra landbrugsskolen.
Min far skulle alligevel til Sønderborg, så jeg kunne køre med ham derud.

 Da jeg var ankommet til Sønderborg, skulle jeg lige finde ud af hvor de var henne.


 Jeg har ikke rigtig blogget det hele, da jeg bare gerne ville nyde dagen og være sammen med dem:)..såååå--

Dagen forløb således at vi var ude og spise, jeg var bare ikke særlig sulten, da jeg havde fået min mættende havregrød.

Der blev shoppet og kigget lidt i butikker.

Efter et par timer, sagde vi mojn og på gensyn, hvor jeg tog bussen hjemad.

 Da jeg kom hjem, gik jeg ud til hestene, og fik dem ud i det gode vejr.


 Der gik jeg bare lidt rundt og hørte musik, og lå også lidt på græsset og tænkte på alt muligt.
Da jeg havde været lidt udenfor i ca 1 time, var det tid til at hestene skulle ind igen.



Minnie-fisen. 





 Ja, hvor bliver han dog af?..Jeg syntes godt nok også at han snart må dukke op..
 Men de her..er de eneste der tilhører mit hjerte lige nu.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden dem..de fylder ens liv med så meget glæde, og de er der altid for en..jeg holder meget af de 3 væsner.



 De skulle da også have deres mad.

Jeg havde jo været på shopping nærmest hele eftermiddagen, så jeg havde selvfølgelig også købt noget.
Vi havde været i inspiration.
Der havde jeg fået købt et mega sejt krøllejern af en art.


Det var blevet sat ned til kun 300 kr.





I Normal havde jeg bare købt nogle ganske almindelige vatrondeller.






Jeg havde også fået købt nogle sko, for et gavekort i Deichmann. 





 Det var nogle rigtig fine sorte støvler.




De er rigtig fine og bløde. 


k



Jeg vil nok bare ikke bruge dem her til vinter, når det giver regn hele tiden og hvor der ligger vandpytter over det hele, for så tror jeg bare at de går rigtig hurtig i stykker.
I morgen tager mig og Ida til københavn, for at se Justin Bieber i Telia parken, og jeg glæder mig sååååååå meget..virkelig meget.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar