søndag den 13. november 2016

Afslappet dag-Lørdag den 24 september 2016.

Jeg er ikke så meget til "skaldede" personer..haha..det lød awkward..jeg er mere til hår...Men det er jo op til den enkelte person.


AAAAwwww!!!!..hvor er den dog søøøød!Mit hjerte græder også..iiiih..

Jeg elsker perlerne på neglene.. de er sååå fine og yndige.
Ferrari all the fucking waaaay.



Her til morges da jeg vågnede, lå jeg og så youtubevideoer.  


Jeg stod derfor først op ved 12:00-tiden.


 Og fik mig en noget anderledes morgenmad, end min dejlige mættende havregrød.

MEN den var nu god, og det er jo weekend.

Dette the smagte enormt godt..altså virkelig godt.

Det skal vi helt klart have igen.
















 Jeg følte mig faktisk ret afslappet idag, og det er da altid en super dejlig følelse.



   
 I kan tro hestene var glade for at komme ud i solen.4







  


Det var jeg da også :-) 











  






  


  



Som altid ligger jeg lige og ruller lidt rundt i græsset med musik der flyder rundt i atmosfæren.






 Det samme gør min elskede kat Stribe.
   




  Så kommer lille Harald også og vil snakke.
  
 






 Da klokken blev omkring kaffetid, inviterede farmor lige ind til kaffe.

 Efter en times kaffe var det tid til at muge ud hos hestene, så de kunne få rent halm at sove i igen.

Jeg plejer altid at muge ud i tøj der alligevel skal vaskes.
Det er meget smart.








 
    
  
Da jeg havde muget ud, var det tid til at hestene skulle ind igen. 



 Kattene lunter altid rundt omkring mig, når jeg skal have hestene ind, for de ved at de får mad lige efter.











 Se bare der, der var maden jo.


Efter fodring af dyrene, tog jeg mig et dejligt bad. 














 Mor og Ida kom hjem fra deres ferie i tyskland, og Alice kom hjem fra hendes veninde.

Det var nu dejligt at have hele familien hjemme igen.

Det har været lidt tomt og stille, da far, farmor og jeg kun var hjemme.
 Hvert år i september er der noget der hedder guldtuben..det er et prisuddelings-show for danske youtubere .
 Det satte jeg mig til at se.

 Denne mascara brugte jeg da jeg gik på landbrugsskole.
Selvom vi var udenfor og det regnede, så holdt den.
Jeg skulle selvfølgelig ikke have et mega stort lag på(og det havde jeg heller ikke) så i mit tilfælde , var den udemærket.


 Den er rigtig god, og gave nogle fine tykke øjenvipper.
 Den dufter faktisk bedre end "almindelige" mascaraer.

 Nu er den selvfølgelig ret slidt, da jeg har brugt den meget...men mærket er Maybeline "the one by one"

Jeg ved ikke om man kan få den mere, men hvis man kan, så vil jeg gerne købe den igen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar