fredag den 4. november 2016

Henter træ mæ e massey ferguson-Lørdag den 17 september 2016.

 Hahha..ja, nemlig.
Mine prutter lugter faktisk heller ikke ligesom mine søstres, haha.
Det er ligesom mennesker, for de er heller ikke altid ens.
Tvillinger behøver heller ikke at være ens..det kan godt være de ligner hinanden, men de kan sagtens have forskellige meninger og drømme.
 Det er vigtigt at acceptere de mennesker du møder og omgåes med i din hverdag.
Alle mennesker er forskellige, og thank god for det.
Hvis alle mennesker var ens, så ville vi ikke have alle de her vidunderlige debatter, eller opfindelser der kan hjælpe os til at få en bedre og lettere hverdag.

Selvfølgelig vil der altid være nogle mennesker man bedre kan lide end andre, men lad for guds skyld være med at svine et andet menneske til, pga af han/hendes "problem", man ved aldrig hvor meget det kan såre en person.
 Jeg freaking elsker dette billede, og dette smukke design.

Hahah..det skulle ikke undre mig.
Katte har bare ordet nysgerrighed i deres adfærd, og sådan er det bare.
Man har ikke en kat, hvis den ikke har skidt på gulvet, lagt en mus ind i huset, lavet klamme hårboller, sendt dig hundeøjne, eller bare stjålet dit hjerte:)

Mig og Alice ville afsted til fitness her til morges.

 Så vi gik op til bussen.






Ca 20 minutter efter var vi i fitness, og vores workout kunne begynde.

 Idag havde jeg ENDELIG trykket på den rigtige knap, så jeg fik kakao.

Den var ret god, men det er lidt for meget med hele den store flaske.

 Ca 2 timer efter syntes vi at vi havde trænet det vi ville, og tog derfor bussen hjemad.










  






 Hjemme igen :)



Jeg må hellere komme igang med at lave lidt blogs nu, jeg arbejder jo på ikke at være forsinket mere.
For man kan ikke sige at jeg er foran i mine blogs..øhmm..jeg har haft ret travlt på det sidste. 

 En time efter skulle jeg ud for at hjælpe min far.
Da jeg i 2014 arbejdede sammen med min far på hans arbejde med svin, var der en af hans kollegaer der var igang med at save et par træer ned, der var på grunden, da de gerne ville have dem fjernet.

Det der blev savet ned, fik vi, som vi jo bruger til at brænde af i kakkelovnen.

Før vi kunne hente det træ fra fars arbejde, skulle vi lige have brugt vores op først, og nu 2 år efter, har vi fået brugt vores træ op.

Det skulle mig og min far så ud at hente.

 Vi fik spændt en vogn foran vores massey ferguson.


Jeg har jo traktor kørekort, men har ikke kørt i ret lang tid, så jeg ville ikke være så glad for at skulle køre ude i trafikken lige nu..Jeg kan sagtens køre traktoren og ved hvad de forskellige knapper er til osv.
Men jeg ville bare være nervøs ved at skulle køre i trafikken, så det skal jeg have genopfrisket igen.
På marken er der ingen problemer der:) weehaa..siger det bare :-P


 Nå, vi kørte lige ud til fars arbejde.




 


Vi fik læsset det træ der kunne være på trucken op på liften, og fik det kørt hen, så vi kunne få det smidt op i vognen. 

Far kørte trucken og jeg kørte traktoren:)
 Jeg elsker at køre traktor, og drømmer om at få min egen massey engang, det ville være herre fedt .

Da vi havde fået alt træet op i vognen, gik turen hjemad.



Vi skulle lige have det til at lægge ordentligt, så der kan være mest muligt i den lille vogn.




Det er altid super hyggeligt at arbejde sammen med sin far.

Jeg er nok den der interesserer mig mest for traktorer og landbrug end mig og mine søstre, men Ida og Alice hjælper også gerne med gården.

Jeg elsker de gange hvor vi alle er igang med noget hårdt arbejde, fordi at vi bare kender hinanden så godt, og ved hvad hinanden vil og tænker, uden at vi skal fysisk skal sige det til hinanden.


Vi fik fyldt 3 vogne i det hele, så det var fedt.
Nu har vi ihvertfald træ til laaang tid.


 Vi havde stukket et par "pinde" ned i siderne, så der ikke faldt træ ned fra siderne..så kunne der også være lidt mere træ i vognen, da der u er dannet en højere væg.



  

 Da klokken var ved at være 18:00 var vi blevet færdige med træet, og det vi havde af planer for idag.
Det var også perfekt, for det er jo ved deb tid hvor hestene skal ind og kattene skal have deres mad.
 Jeg sad lidt og chillede med Harald ude på trappen.







 




 Nu kunne hestene ikke vente mere, nu ville de altså ind.
Så det kom de da også :)



Så er der serveret.  





Der var igen tid til at lave lidt blog.


Denne conditioner dufter godt, men man kan godt blive lidt træt af duften, da den er meget damet.

Jeg elsker at emballagen er rundt, for det gør det nemmere at presse produktet ud af den(lov mig ikke at misforstå det her..haha)
 Altså jeg har ikke rigtig shampooen til denne conditioner, og det gør jo lidt at jeg ikke har brugt den rigtigt, da der ligesom har manglet det første step af shampoo-serien.

Jeg brugte den på landbrugsskolen og da jeg arbejde med svin.
Jeg vil sige at den fjernede da grise-duften sådan nogenlunde.

Men den gjorde håret lidt tungt og fedtet.



Jeg ville ikke købe den igen, for jeg tror ikke at den passer i mit hår. 

 I morgen skal jeg igen til kattehjemmet, og i kan tro jeg glæder mig.
Jeg elsker at gå og bruge min tid derude, fordi jeg elsker at gøre en forskel for dyr, og det er det jeg vil arbejde med i fremtiden.

Imens jeg er derude, hygger jeg mig og suger viden til mig.
Jeg har faktisk lært ret meget af at være herude.
 Efter at jeg lige havde lavet lidt blog, satte jeg mig ud på trappen og nød solnedgangen, og  den friske aftenluft.


  

 Ida kom også og joinede mig, samt et par af kattene.
 Vi sad og hørte musik, og snakkede :)
Det er da hyggeligt :D

  






Ingen kommentarer:

Send en kommentar