lørdag den 5. november 2016

Midlertidige briller?-Søndag den 18 september 2016.

 Hahah, jeg bliver tit taget fejl af min alder, fordi jeg er så lille og kort, og det er skide irriterende..
På et tidspunkt da jeg lige var startet til crossdance, så troede min danselærer at jeg var under 18..og er 22..

Altså vi stod alle og ventede på at dansetimen gik igang.
Min danselærer skulle lige fortælle os noget om et arrangement om vinsmagning, og der skulle man være 18 eller derover, og så !råber" min lærer til mig "så Mai-Britt, du må ikke deltage" og jeg tænkte bare WHAT THE FUCK!..jeg ved stadig ikke om det var for sjov eller om hun serøst mente det..

Jeg håber ikke at alle på holdet tror jeg er 17..

Det er også vildt trælst at folk der ikke kender mig, og mine søstre så godt, tror at jeg er lillesøsteren, Ida storesøsteren og Alice den mellemste..but NO!..thats bot true..
 Robbie Amall..ja, du ser jo godt ud i det der! :)

 Jeg elsker farver i hår, det er så sejt.
Når jeg engang får langt hår(hvis mit hår snart tager sig sammen og freaking gror, som jeg desværre ikke tror det kan tage sig sammen til), så vil jeg have flot farvet ombre hair, i spidserne, da jeg ALDRIG vil farve min hovedbund..det kommer ikke til at ske.
Aww..thats cute though.

Yaer, but thats true.

Søndagens morgenborg.



Igår da vi legede med træ, og hentede træ, må jeg have fået en splint eller noget skidt i mit ene øje, for da jeg vågnede var mit øje rødt. 

Ja, det ser ret klamt ud, men sådan er det jo.

 Så nu skal jeg lige have de her briller på, indtil at mit øje er bedre.
 Så var det da godt at jeg havde været ude og hente nogle.

 Mi ene øje er helt rødt, som man kan se på billedet.
 Altså de klæder mig da, men jeg skal dog aldrig have briller.
Jeg vil kun bruge dem til hvis mine øjne skal have et hvil.
 De er lavet helt til mig, så jeg ser ret godt i dem.

 Jeg fik udenfor, da jeg skulle muge ud.


 Det var nu ret irriterende at muge ud med briller, for de gør på en eller anden måde, så jeg ser rundt, altså så jeg ser ting, på en buet måde.
Det er  ret svært at forklare, men mit syn bliver på en måde 3D/4D.
 Og ting bliver rykket længere væk.




Jeg syntes det er SÅ mærkeligt at gå rundt med dem på, for jeg har aldrig nogensinde haft briller.

Det er også ret irriterende at have dem på, for jeg kan hele tiden mærke at jeg har noget tungt på næsen, og så falder de også hele tiden ned på min næse, så jeg skal rykke dem længere op.
 Da jeg havde fået muget ud, gik jeg ind for at drikke mig en kop the.

 Da jeg havde drukket en smule the, gik jeg ud for at save noget træ.
Man ved jo aldrig hvornår vinteren beslutter sig for at bryde frem.





 





 Farmor havde inviteret til kaffe, efter jeg havde savet træ.

 Den kaffe tog lige 2 timer, fordi det bare var så hyggeligt.
Vi hygger os altid når vi spiser kaffe sammen,.Det var så ikke kun mig og min farmor, men mig, Alice og far.

Mor, Ida og mormor tog afsted til tyskland inden kaffen, de skulle nemlig ned og besøge min mormors søster.

Mig og min mor var jo dernede sidste år, og nu var det Idas tur til at komme med.

 Efter kaffen skulle hestene ind i stalden igen.


Og kattene fik mad. 











Om aftenen kørte vi alle 3 på rema 1000, for at handle.








 Det var bare en hurtig tur.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar