mandag den 28. november 2016

ENDELIG fejres bestået teoriprøve-Torsdag den 6 oktober 2016.

Ej, hvor er det flot i alle disse stærke farer.
Det er klart at det er photoshoppet, men det er vidunderligt smukt alligevel:)

 Sådan er det når jeg ser pretty little liars(netflix) Saccone Joly eller itsjudyslife(youtube) eller dokumentarer(tvoversigten)

Læser en bog ja...jeg vil allerhelst gerne ende siden, sådan at jeg skal til at læse et nyt kapitel, når jeg starter igen.

Man æder næsten altid hele posen, når man køber slik..det er ikke engang løgn.
Jeg kan faktisk slet ikke lide twix, så sådan noget køber jeg slet ikke.

Jeg har her dag 5-10 vækkeure sat til, for ellers sover jeg over mig.
 Argh..jeg får altid spat af høretelefoner..især når de kludrer sig sammen..det er SÅÅÅ irriterende..
Jeg tror godt nok ikke at jeg har prøvet at skulle untangle dem i mørke...det har altid været imens det var lyst.

Jeg tror jeg ville have eksploderet hvis jeg skulle untangle dem i mørke..det ville være pisse irriterende..


Dette negledesign er super smukt.
Jeg elsker at det er helt hvidt, med et sølvskær.



I nat drømte jeg en underlig drøm-
-Jeg drømte at gerne ville se en dokumentarfilm om tvillinger.
Ham "farfaren" fra flyvende farmor ville også gerne se den sammen med mig, så han forklarede mig lidt om hvad den handlede om.

Næste dag skulle jeg ud til Sønderborg for at handle, og der mødte jeg en fra min gamle klasse, der havde fået en datter og tvillinger.

Jeg fik snakket lidt med hende og hendes 3 børn. 



Arbejdet kalder.
Vente vente vente, på at blive hentet af min kollega.
Jeg vil jo gerne have lavet 2 øreringe huller ekstra i mine ører.
Jeg  har nu et "almindeligt" hul i hvert øre.
Jeg vil gerne have så jeg har 2 i hvert øre.

Så derfor undersøgte jeg lige hor det ville være billigst at få dem lavet henne.














   Så var jeg hjemme igen.
    




 Lidt efter jeg kom hjem, skulle jeg afsted til Sønderborg igen, da jeg skulle til fitness med en veninde.

Jeg har forresten mistet min drikkedunk et sted, og jeg aner ikke hvor den er..det var endda min ynglings drikkedunk..




   











Jeg ankom til fitnesscenteret kl 15:00.


 Bussen var proppet SO BAD, så vi blev nødt til at stå sammenklemt..
Hende der stod foran mig, havde sit ansigt vendt mod mig, og hun havde VERDENS dårligste ånde(jeg kender hende dog ikke)

Jeg var ved at DØ!..altså..jeg stoppede med at trække vejret hver 2 minut i de 24 minutter, det tager med bus til Sønderborg.

En time efter tog vi hjemad :-)




Bussen er her altid 4-6 minutter efter at den kører fra busstationen(det er jo klart)
Jeg er ikke så glad for det stoppested ved Lidl, fordi at om vinteren er det MEGA koldt, og om sommeren er den tit forsinket.




Ja, hende jeg startede min "køreuddannelse" ved, skal jeg så ikke have mere, så nu skal jeg til at finde en anden kørelærer..hvilket er lidt surt, da jeg jo er blevet vant til hendes bil, og den måde hun "lærer" mig at køre bil på.

Nu tager det så liiidt længere om at tage det kørekort, og desværre også dyrere.
Jeg var/er faktisk lidt pissed over det!


Gåtur hjemad.






Så var jeg atter hjemme igen igen.


Jeg havde fået købt lidt, da vi var i Lidl.

Jeg elsker de her smoothies til små børn..de smager altså VIRKELIG godt.
De her Fritt, elsker jeg også :)

Især dem med lakrids..de er der bare ikke så tit...det er ret trist.
Lidt opgradering på ens smoothie-bær skulle der også til.



Kattene fik deres mad.
Jeg bliver hentet ved 19:10-tiden når jeg skal til crossdance.

Jeg kører jo med en ud til Crossdance, og vi er der altid ca 10 minutter før det starter-vi kan godt lide at være i god tid.
Så vi sidder altid lige og venter på de andre der danser med os.





Om aftenen efter crossdance gav jeg negerkys til hele familien, fordi vi da skulle fejre at jeg havde bestået teoriprøven.

Crossdance er jo færdigt 20:30, så jeg var hjemme 15 minutter efter.

Det er godt nok lang tid siden jeg bestod den, men jeg har ikke haft mulighed for at købe negerkys, fordi jeg hele tiden skulle noget, og så skulle familien også lige have tid til at hygge nygge..vi er jo lidt en aktiv familie.

Imens vi så lidt tv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar