onsdag den 16. november 2016

Bager jo kage-Tirsdag den 27 september 2016.

Hahah...så får man bare en kat der konstant stirrer op i loftet!:-)
Tro mig, katte kan godt hoppe højt..hvis de vil altså.
Nuurh, hvor er den dog fin.
:)
Det ligner faktisk nærmest en kæmpe knude...haha..men jeg kan virkelig godt lide toppen af frisuren.
Smuk farve, men de er sgu lige liidt for lange til min stil.


Startede morgenen ud med min lækre havregrød. 






Her til morges da jeg gik op mod busstoppestedet, var der sååå tåget over alt nærmest.
Det var utrolig smukt..helt fortryllende.
Jeg ville ønske at jeg kunne stoppe op og nyde det "flyve" henover "verdens flade landskab"...men så ville jeg komme for sent hen til kirken, hvor kollegaen henter mig.











 





Jeg syntes generelt bare at vejret og udsigterne var super smukke og interessante idag.








Fyraften.
Da jeg kom hjem, var det tid til at nyde vejret 100%.


Jeg havde SÅ meget lyst til at tage ud i verden og opleve en hel masse ting.
Jeg vidste bare ikke hvor jeg ville henad. 



Sååååå jeg gik ud til hestene og kiggede til dem. 






Hyggede lidt med Minnie.











   











Det er faktisk allerede 2 år siden jeg arbejde med grise(altså da jeg var i praktik)
Jeg indrømmer ærligt talt at jeg savner det.
Jeg kunne faktisk rigtig godt lide at arbejde hårdt og længe.

Jeg stod op 05:30, startede på arbejdet kl 06:00 og arbejdede indtil 16:30-17:00.

Sådan er det at arbejde i landbruget..landbruget er ikke bare ens arbejde, det er ens liv og hobby.

 Man arbejder altid hårdt i landbruget, men det er fedt..



  
Jeg fik ordnet lidt vasketøj. 

Og lidt blog.

Da jeg havde ordnet vasketøj, lavet blog og hængt vasketøj til tørre, kom hestene ind igen.







Og kattene fik deres mad.






Jeg satte mig til at se sporløs om aftenen.



Jeg elsker vores bordpynt..det er så hyggeligt og meget halloween-agtigt.


Jeg havde sådan lyst til at bage en kage, så jeg gik igang med at søge efter hvilken en jeg skulle bage.

Jeg kom frem til en af mine favoritkager at bage..nemlig chokolade banankagen.



Dette tøj er fast inventar når jeg skal bage kager.
Hahah..så er jeg en rigtig bager jo.

Der skal ordentlig med chokolade i jo.

Jeg kunne ikke finde vores springform, så jeg valgte at lave muffins istedet for, hvilket jo fungerede fint nok.




Er der andre end mig der ELSKER at spise resterne af kage-dejen, når man har hældt dejen ned i formene?

Jeg ELSKER det, for det minder om da vi var mindre og vores farmor bagte og så måtte vi slikke skålen, som det så fint hedder(hvis i ikke aner hvad "at slikke skålen" betyder, så er det her jordens mest mærkelige forklaring, haha)




 Imens man venter på at de bager færdig inde i ovnen, kan man da lave lidt sjov.






De blev altså sååååååå gode..jeg elsker altså kage :)..hahah :P




Denne kropsshampoo fik jeg i matas, da de havde gratis prøver på den.
Duften er så lækker, at du kunne dufte til den HELE TIDEN!.


Det er godt nok en meget lille prøve, men jeg skal altså have den i stor engang.
Den var vildt god, og man duftede ret godt efter badet, og huden blev jo altså også blød, som jo er formålet med den. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar