søndag den 20. november 2016

Mick Øgendahl show-Fredag den 30 september 2016.

 Ej, hvor er  de fine, og de minder sååå meget om jul..men det er nok fordi de har farverne røde og sølv, og det er jo meget julet.

 Af dem her, der husker jeg:
Kipper og Arthur,.
 Mine GOTO flavours er ALTID chokolade og banan.

Hahah..jeg har et par ord jeg ALTID siger på en underlig måde.

Jeg siger agurk MEGA sjovt..Ida og Alice driller mig altid med det.
Når jeg siger garage, så trækker jeg altid på det sidste a, så det bliver garaaage.
Jeg kan ikke sige succe, men siger istedet sucseks.

Jeg kan ikke lige komme på flere liige nu, men de 3 her, er dem jeg oftest bruger og lige kan komme i tanke om...der er sikkert flere.


Arbejd arbejd.
  


 Jeg bliver altid afhentet oppe ved kirken.
 Vi havde idag tidligt fri kl 12:00, så der kunne vi tage hjem ad.
 Da jeg kom hjem, fik jeg hestene ud.


 Stribe var en lille klæbende kat, men hun elsker jo at sidde på ens skuldre, så der skulle hun da op.




   



 






  





Der var faktisk ret koldt idag, så nu er sommeren vidst ved at gå sin vej.






 Hahah..jeg gik og hørte Conor Maynard.
Ida HADER sådanne stemmer, der lyder som "smør".

Hendes kommentarer til ting, er simpelthen det sjoveste.
Hun får mit nemt til at grine med de kommentarer.

 Da Ida sagde det med lorten, så var jeg ved at dø af grin.

 





Jeg gik op for at lave et hurtigt blog-indlæg.

Derefter gjorde jeg mig klar til Mick Øgendahl show med familien i Aabenraa i aften.







  























 Hestene skulle lige ind først.

De er helsige at de får så store æbler.


Det havde regnet, så de var en smule våde, derfor så plejer jeg altid lige at strigle dem og rede deres pels, så de tørrer hurtigere.


Det startede kl 19:00, så vi kørte hjemmefra 17:50.





Mig og Alice.


 Mig og Ida.

 Efter 1 time i bil ankom vi til Aabenraa, hvor det lige tog 20 minutter at finde en parkeringsplads, fordi der var så mange der skulle ud og se det.
Men vi fandt heldigvis en.

Det lå bare 5 minutter fra hallen, hvor showet skulle være.





Vi fik faktisk nogle ret gode pladser.


 Det var hans show, der hed fest, som vi skulle se.

Mig, Ida, Alice og far var engang ude og se hans show der hedder spas i Alsion, som også var ret så sjovt.





 


Hans show var faktisk rigtig godt, men nogle gange så kunne jeg ikke rigtig se ham, fordi der sad en ret høj person foran mig.
Jeg syntes dog at showet spas var bedre end det her.

showet varede i 1 og en halv time.




 






Inden vi kørte hjem, skulle vi da lige handle på Bilka.












 Om 2 dage, så rejser mig og Ida til København, fordi vi skal til Justin Bieber koncert!!.





Så var vi hjemme igen.
 På Bilka havde jeg fået købt noget fredagsslik.
 En aloe vera drik.



Og nogle nødder til Københavnerturen. 




  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar