søndag den 6. november 2016

Crossdance-Mandag den 19 september 2016.

 Ej, det er nok det smukkeste blad jeg nogensinde har set!!(jeg ved godt det er redigeret)
Jeg er ikke den bedste til at redigere billeder, for hvis jeg var, så ville jeg helt sikkert kreere et par fine billeder.

 Jeg elsker det lange hår.
Jakken er jeg ikke så begejstret for.
 Yup, thats true.
Og det bål ville ikke være for lille.

Jeg elsker neglenes enkelthed.
Det er så smukt, og helt klart noget jeg selv ville lave.

Nu begynder de mørke morgener..og det er ikke noget jeg ser frem til, for det er sværere at stå op, når vejret er gråt og mørkt, og endnu mere trælst at man skal gå op til bussen i mørke..

Dejlig start på dagen.
Det er noget der mætter længe.




 Tid til at gå op til bussen.
 Heldigvis var mørket ophævet, for det er så trælst at gå i mørke.
 Efter arbejdsdagen fra 08:00 til 13:00 havde jeg fri, og kunne tage hjem.
 Da jeg var hjemme, kom hestene ud.





  
 Jeg var så træt, så jeg gik ind for at slappe af på sofaen med youtube.
Jeg tror også det var fordi at mit øje kløede og sviede pga af øjenbetændelse.






  
  Da jeg havde hvilet mig nok og tiden var inde til at hestene skulle have deres aftensmad, gik jeg udenfor til dem.





 Maaad. 


 En halv time efter at kattene og hestene havde fået deres aftensmad, gik jeg op mod busstationen, da jeg skulle til crossdance.






 Jeg syntes godt nok det var koldt udenfor idag.


Det var virkelig som om at man krympede af kulde. 





 Jeg var sååå træt og havde en intet-eksisterende energi.
Men jeg elsker crossdance, og jeg ved at man bliver mere vågen af at lave noget motion.
Såååå, jeg skulle da med idag.


  





Imens jeg sad og ventede på bussen, var der 3 små børn der cyklede rundt omkring i byen.

Jeg tror de var omkring de 6-9 år.
Vi har sådan en stor sø i vores by, som man godt kan cykle rundt om, og det gjorde de skam også.

Jeg har ikke børn endnu, men mit moderhjerte gjorde en smule ondt, for jeg var jo bange for at de ville cykle ned i søen.


Heldigvis cyklede de hjem, lidt efter, men jeg havde 100% hoppet ned i den sø, hvis de kom til at cykle derned. 




Da jeg kom hen til den by, hvor jeg går til crossdance, skulle jeg jo gå de 12 minutter hen til skolen, og det kan jeg sagtens nå, da det starter 19,15 og jeg er der altid 5-7 minutter før.

Men jeg hader at vente, så jeg vil gerne bruge tiden fornuftigt. 



Det var en fed time idag, men masser af bevægelse.
Jeg havde ret, for jeg blev meget friskere efter danse-timen. 

 Min far kom og hentede mig efter crossdance..Men før vi skulle hjem, handlede vi lige i fakta.



  





 Hjemme igen til noget let aftensmad.
 Efter maden var det tid til et dejligt og rent bad.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar