søndag den 27. november 2016

Hyggetid-Tirsdag den 4 oktober 2016.

 Jeg elsker rene og pæne fingernegle, der er ikke noget flottere.

Jeg har tit beskidte hænder fordi jeg render rundt og laver alle mulige ting, som man får beskidte fingre af.
Så kan det godt være dejligt med rene negle ind imellem.
 Hahah..jeg kan huske da jeg var mindre, i ferier(juleferie, vinterferie, sommerferie og efterårsferie) så anede jeg ikke hvilken dag eller hvad klokken var i HELE ferien, fordi man bares stod op, når man ville og man lavede de ting hjertet helst ville begive sig ud i.

Nu er jeg 22 år gammel, så jeg føler ikke at jeg bare kan stå op når jeg vil, fordi jeg gerne vil have noget ud af dagen, da jeg gerne vil gå i seng med en følelse af at jeg har udrettet noget idag, istedet for at have følelsen af"åh, det nåede jeg ikke idag, fordi jeg bare sov fra det hele"
 Ja, man kan desværre ikke leve uden penge i denne verden.

Hvis man kunne leve uden penge, så ville jeg tage ud og opleve verden sammen med min familie og venner, og bare leve livet.
Katte kan man heller ikke leve uden, medmindre man er allergisk, ikke kan lide katte eller ikke må få katte for forældrene.
Jeg kan ihvertfald ikke leve uden katte-Jeg har haft katte (og dyr i det hele taget) siden jeg lå inde i min mors mave.

Det første dyr jeg nogensinde rørte var vores hund Lasse(han var kun et halvt år ældre end jeg var)

Denne side er en side med rigtig mange gode quotes/citater og billeder med tekst.
Jeg er tit inde og kigge, for at få inspiration.
Tag et kig, for det er en ret fed side.



Som jeg plejer gik jeg op mod bussen, så min kollega kunne hente mig, og så var det på arbejde. 


 Jeg var såååååå træt på hjemvejen efter arbejde.
Jeg nærmest gabte 180 gange i minuttet.

 Hjemme ca 20-30 minutter efter fyraften.

  






 Da jeg var hjemme, kom hestene ud.

 


 Minnie kom slentrende hen til mig.
Hun miaver ALTID når hun går hen imod en..det er ret sødt.





Hyggetiiiiiiid!!!! 



  




  



 Outfittet idag :) 




Nu skulle græsset slåes, inden det blev alt for mørkt og klokken blev for mange. 


Jeg havde godt med oppakning på..halstørklæde og jakke.



 Selvfølgelig hører jeg Justin Bieber..jeg savner koncerten...



   Da græsset var klippet, fik kattene deres mad, og det var de glade for :-D 

.
 Til aftensmad have jeg lavet frikadeller og kartofler.


Og salat. 


Jeg ELSKER at sidde og se på folk der synger på youtube..især voice junior eller bare the voice..Jeg elsker det.

Der er sååå mange gode.

Her er der fx nogle jeg syntes er ret gode.

https://www.youtube.com/watch?v=SIHnHP7M9uY

https://www.youtube.com/watch?v=jCNvN3zeb7I

https://www.youtube.com/watch?v=MPu1HCPW5C8

https://www.youtube.com/watch?v=oKK_YnwQpy8



  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar