lørdag den 19. november 2016

Sporty day-Torsdag den 29 september 2016.

Hahah..den kende jeg alt for godt.
Dog har jeg prøvet et par gange, hvor det faktisk lykkedes at være oppe i 24 timer.

Det er dog kun lykkedes i sommerhus, sammen med søstrene, fætter, kusine, faster og mormor..ellers glipper det altid.
Hvor er  det fint.
Flot farve.
Ej, hvor er det et flot og eventyrligt sted.
Jeg har været et sted før, der ligner lidt, men dette sted ville jeg gerne opleve i virkeligheden.
Jeg kan faktisk ikke lide Oreo..jeg syntes ikke de smager særlig godt.
Ida og Alice elsker dem, men jeg kan ikke fordrage dem.
Jeg stod og tænkte på en Justin Bieber sang, og så kommer den pludselig i radioen, hvilket jo er fantastisk, for det gør bare morgenen meget bedre.


Afsted på arbejde. 




 Arbejdsdagen var ovre kl 13:00. 



 Jeg tænkte at jeg hellere måtte tage i fitness idag, for det kunne jeg liige tænke mig.

 Lidt efter gik jeg op til busskuret, for at tage bussen til Sønderborg.
 Det regnede godt nok lidt..derfor havde jeg bragt min fine paraply med mig.





 Men, jeg opdagede at min paraply var gået i stykker..øv øv..når man foldede den ud, så foldede den sig selv om på den forkerte side..altså så den stod udad, når den skal stå indad..



 



  
Efter 1-2 timer i fitnesscenteret tog jeg bussen hjem igen.

 Det regnede ret meget på vejen hjem, og så kommer man altså til at savne sommeren utrolig meget.


 Hjemme igen ved 17:18-tiden.
 Der fik kattene lidt mad.
Jeg fik skiftet om til idrætstøj, da jeg skal til crossdance om lidt.

 Det var såååå utrolig dejligt at sidde ved kakkelovnen og få varmen.



 Jeg går nu til crossdance 2 gange i ugen.
Mandag 19:15 og Torsdag 19:30.

Jeg kører med en jeg kender til begge crossdancetimer, da hun også går der.
 Og så er timen slut 20:30.

 Hjemad gik det.

Hjemme 15 minutter efter, da det ikke ligger så langt væk.



Da jeg var i fitness idag, fik jeg købt en ny drik.
Det er noget energy/protein noget, med hindbær.
Det smagte faktisk overraskende godt. 




De her fiskepiller/fiskeoliekapsler har jeg taget i omkring 3-4 år.
Jeg ved ikke helt hvordan man skal regne ud om de har hjulpet på ens hjerte, hjerne eller syn..så jeg kan ikke helt se om de har hjulpet.

Men mit syn er forbedret siger min øjenlæge..såååå måske er det dem der har hjulpet der. 


 Jeg bliver ihvertfald ved med at købe dem.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar