tirsdag den 29. november 2016

MEGET Produktiv dag-lørdag den 8 oktober 2016.

Jeg er en mellemting af dem.
Jeg elsker at have eyeliner på, men når jeg så tager eyeliner på, så har jeg for det meste også øjenskygge over, fordi jeg er så dårlig til at lægge eyeliner..haha.

Men jeg kan også godt lide når man bare kun har øjenskygge på.
Hahaha....det kommer nu an på hvem det er der sender sådan en sms til en..hahah.
Jeg syntes det er rigtig flot, men hvis det skal være mere enkelt, så kan man eventuelt fjerne den ene af de 2 "ting" med leopard på.
Hæhæh..det er nu ikke alle der er sådan..men der skal da nok være nogle der er sådan.

Der findes dog også piger der kan være sådan..jeg syntes dog at man skal holde sig til en.

Stribe leverede morgenmaden idag.
:)hæhæ
Den døde mus skulle dog ikke ligge indenfor.
Men udenfor.

Jeg startede min morgen med at muge ud hos hestene.



Hestenes vandtrug var ved at være lidt beskidt, så det skulle vaskes grundigt, og vandet skulle skiftes ud med noget rent og friskt vand.




 Der var også tid til lidt lørdagshygge.








 Jeg havde fået de nye bukser på, som jeg købte da vi var i blåvand(det indlæg er ikke lavet endnu-)

 Da jeg havde fået muget ud, var der tid til at vaske lidt tøj.
 Jeg kan nærmest leve af valnødder.
Jeg ELSKER valnødder.


 Jeg skulle lige ned og hjælpe far med at bære nogle ting op fra vores kælder.
Jeg er nærmest aldrig nede i den kælder for den er  ret uhyggelig, når man er der selv, og den er også over 106 år gammel.
Harald plejer at savle utrolig meget om sommeren, og det gjorde han i den grad også idag.

 Jeg tror det er fordi han har det varmt.
ALLE kattene har dog adgang til vand og skygge døgnet rundt.
Han savler aldrig om vinteren.

Nu starter kulden igen og i den anledning, gik jeg igang med at lave noget træ, så vi var forberedt.

Jeg syntes det er MEGET nemmere at lave træ om sommeren, da man er mere friskere og der er varmt, og solen skinner og lyser helt til kl 22:00.

Om vinteren er man træt, har ingen energi, der er pisse koldt, og mørkt kl 15:00-16:00.


Til sidst skulle der laves små optændingspinde til kakkelovnen.
Dem laver vi ud af gamle træpaller eller gamle brætter.
Argh...Jeg HADER når man har fået alt træet stablet rigtig fint, at det så vælter.
Det er da ret irriterende.
Jeg fik det dog samlet op igen, og så så det godt ud igen.

Da jeg havde fået lavet en del træ til at varme os på, gik jeg i et dejligt bad.















 I morgen får vi nemlig besøg af lidt familie.
 Hestene er så glade for at være udenfor om sommeren i varmen, ligesom jeg er.





Men nu skulle de da også ind igen.
 

  Jeg anretter altid deres mad i 2 spande før de får det så de får lige meget og jeg ved hvad jeg har givet dem



Nogengange når jeg har tid, så sidder jeg bare og observerer dem og snakker lidt med dem.
Når man har været ude i lang tid, så er det såååå dejligt at komme ind til en dejlig varm kakkelovn igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar