mandag den 7. november 2016

Sporløs udenfor på trappen-Tirsdag den 20 september 2016.

Kærlighed kan virkelig gøre en sindsyg og blind.
Lige så god den kan være, og ligeså lykkelig den kan gøre en, ligeså sur, vred og såret kan den også gøre en.

Jeg har godt nok aldrig oplevet at blive MEGA såret, eller haft en dårlig oplevelse med kærlighed, men den har godt nok kunne trække tråde ud engang imellem..
Vi går jo snart vinteren og kulden i møde, så det her billede gør virkelig at man har lyst til at tage det første fly til beirut, hawaii, eller hilket som helst varmt land med masser af sandstrande, og vigtigst af alt en sol.
Jeg vil ikke sige god weekend lige nu, for det er jo mandag..men jeg vil MEGA gerne gentage hundens sætning om 4 dage fra nu :)
Fårk det er en flot farve i hendes hår.
Giv mig, giv mig!..jeg ville så gerne selv have noget fedt hår.
Fin udsigt over markerne på vej på arbejde.


 




  



I pausen mødte vi et par søde køer, der var vilde med at glo på os.:)



Vi fik rimelig tidligt fri idag, hvilket var lækkert, så man kunne komme hjem og nyde solen og det gode vejr.









 Jeg fik skrevet en indkøbsseddel, da vi manglede lidt i huset, så jeg ville på indkøb.






 Siden jeg fik den der stump træ i øjet, så har jeg kun haft en linse i det øje der var mindst betændelse i, så jeg har ikke rigtig kunnet se helt optimalt i flere dage, haha..og jeg har ikke lyst til at have briller på på arbejde.

Jeg vidste ikke rigtig helt om jeg skulle gå eller cykle på indkøb.

Hvis man kun kan se normalt med det ene øje, ville det nok ikke være så sikkert at cykle, så jeg bestemte  mig for at gå.


 Det føltes ret underligt at gå rundt med dem på.

Jeg følte mig ikke rigtig som mig selv, men en anden en, hvis det giver mening, for jeg kunne se ting i 3D, og som jeg sagde i et tidligere indlæg, så gik det indad det jeg så..svært at forklare.






Så gik turen hjemad igen.
Hjemme igen igen.

 Jeg fik handlet lidt og hentet min goodiebox.





  Jeg var hjemme efter 40 minutter igen, så det var en hurtig tur.


Jeg er jo medlem af spørg universet, så jeg lagde et billede ud af min allerførste kat Sorte.
Selvom Sorte gik bort i 2007-2008, så savner jeg hende stadig vildt meget.

Hun var min første kat, som jeg fik da jeg var omkring 5-6 år, og lige var startet i skole.

Da jeg var lille var jeg endnu mere genert end jeg er nu, og turde næsten ikke at snakke med børnene i min egen klasse..jeg ville faktisk bare gerne være alene,

Jeg kunne betro ALT til Sorte(selvom jeg godt vidste hun ikke kunne forstå mig)..det var faktisk ALTID hende jeg gik hen til, hvis jeg var ked af det, og også glad.

Jeg har aldrig rigtig været en der gik hen og snakkede med mine forældre som lille, hvis der var noget..det har altid dyrene jeg gik hen til.

Nu kan jeg selvfølgelig godt snakke med folk i min egen klasse, og går da også til forældrene hvis der er noget.

Meeen jeg foretrækker stadig dyrene, for de svarer jo aldrig tilbage, de er er der bare sammen med en i stilhed..de er der bare.
De forventer ikke noget af en, og de skælder heller ikke ud, eller dømmer dig.
 Her er hvad jeg skrev.

 Jeg fik dette tilbage.

 Er du gal jeg savner den lille tosse...






Jeg fik da handlet et par ting, må jeg sige.


 Hestene kom udenfor.




Det har faktisk altid været Pinkey der har ignoreret en, når de kom ud på marken, men nu er det pludselig Bruno der ignorer en.

De er skøre de 2 :D 





  

Pinkey formår ALTID at vikle sig ind i alt muligt mærkeligt fra planter.

Lige for tiden er det de der der klistrer fast på ens tøj..Øhm..lige nu lander de i Pinkeys hale. 



Det giver knuder.
Så hver dag er der lige et par der skal fjernes, og så kan man starte igen næste dag. 


 Da jeg kom ind igen, fik jeg vasket lidt op.

 Ida og mor er jo stadig i tyskland.
De skal være der i ca en uge.

 Vejret var dejligt, så jeg satte mig undefor og så sporløs.
Det er altid så rart at sidde udenfor i solen og bare nyde livet.








Det er især dejligt når kattene kigger forbi.
Mine dyr betyder verden for mig <3..



 Der skulle da lige lidt pistacienødder til.
 Og toast.
Lækker toast.


 Efter noget tid, skulle de seje drenge ind igen.


Vi var lige til kaffe hos min farmor i en halv time, mig og min far.
Det sker nogle gange at min farmor spørger om jeg vil med ind til kaffe, hvis vi lige møder hinanden ude på vores gård(vi bor jo i det samme hus)

Ida og Alice er ikke så tit ude og gå på vores gård, så det er altid mig der bliver budt til kaffe..haha..derfor var det kun mig og min far der var til kaffe idag.


 Åh nej, nu er der ikke mere plads på min mobil.
Jeg tager jo flere billeder hver dag, så den bliver jo hurtigt fyldt op.

Jeg VIL gerne overføre dem hver dag, men lige nu er jeg jo rimelig bagud med mine indlæg, så det er ikke altid jeg får gjort det.

Jeg har også ret travlt til hverdag..sååå:)

 Da dyrene var klaret, ryddede jeg op i køkkenet og ud af opvaskemaskinen.
 Til aftensmad skulle mig og min far have medistepølse.

Rigtig friske råvarer.


 Ida, mor og Alice må selv lave deres mad, de er jo vegetarer.




 Jeg fik dog lavet noget salat til dem, så det fik de.
Så var de glade. :-)





 Dette er en rigtig god hårkur.
Der er sååå meget produkt i den, så den holder i lang tid, medmindre du har giga tykt og langt hår.
 Dugten minder mig om landbrugsskolen, da jeg brugte den på landbrugsskolen.

Jeg har det dårligt med at skulle smide den ud, da den minder mig utrolig meget af landbrugsskolen, og jeg holdt så meget af den skole.
Jeg elskede at gå på den.
 Jeg vil helt sikkert gerne skaffe mig denne hårkur igen.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar