onsdag den 9. november 2016

På restaurant med far og farmor-Torsdag den 22 september 2016.

 Åh, det kunne være så fedt at gå herhen og bare skrige når man er frustreret eller bare irriteret.''Bare helt ud på spidsen, sprede armene og så bare skrige aaaarrhhhhh..
Eller man kunne også bygge en udkigspost med lyd-forhøjer og så bare stille sig op og synge ud over det hele..haha.
 Jeg er godt nok en pige..haha..og ja, jeg er kun til drenge..bare til en orientering..haha :)

Men ja, piger bliver sgu lidt psycho-agtige når de kan lide en lidt for meget..i have seen that..trust me.
 Meat easter pearls...meat easter pearls.

Jeg syntes det kommer til at lyde som medisterpølse.
Det her hår er GUDESMUKT virkelig.

Avislæsning og morgenmad.
 Jeg elsker at downloade spil til mobilen og prøve dem af, trods tiden ikke altid er der...men ja..



 Det er det spil der hedder home design(den aller sidste app med huset og det røde tag.)

Jeg slettede det dog lige efter, da det blev en tand for kedeligt til mig.

 På vej til arbejde.


 Fri kl 13:00.

 Idag skulle jeg ikke køre med min kollega hjemad, så jeg gik ind til Sønderborg, fordi at jeg skulle hen og aflevere en bog på biblioteket.

 Men først gik jeg lige en tur i kvickley.














Da jeg havde fået handlet lidt, tog jeg på biblioteket. 











Og hurtigt ned til busstationen igen, da jeg jo skulle nå en bus hjemad. 












 Jeg elsker når vejret er helt tørt og varmt.
Hvor jorden knaser under ens fødder og er helt støvet, fordi temperaturen er højt.
   
  




Hjemme igen igen.





Ud med jer.
 
Da mor og Ida er i tyskland, og Alice var taget til en koncert med en veninde, skulle mig, min far og farmor ud at spise et sted her i aften, så jeg skulle lige hurtig svinge græsslåmaskinen inden vi skulle afsted. 









 



Jeg tror det var det hurtigste jeg nogensinde har slået græs på..haha..
 



Da græsset var blevet slået med lynets hast, klædte jeg om i en hast, så end ikke lynet mcqueen kunne følge med.





















  

 Vi havde ikke bestilt bord, men havde aftalt at køre omkring 18:30.

 Min farmor har jo aldrig rigtig været så vant til mongolian barbeque, brøggeriet og sådan nogle moderne steder, så derfor tog vi ind og spiste på fjordhotellet i Augustenborg, hvor Ida har arbejdet.

Det er mere enkelt end de morderne restauranter i Sønderborg.
 Jeg har desværre ikke taget nogle billeder derindefra, for der var såååå proppet derinde.
Det er et meget godt besøgt sted, så alle borde var nærmest optaget.
Vi blev nødt til at vente 10 minutter på at et bord var fri..sååå.

Vi fik bestilt en ret der hedder Augustenborg gryden(Ida havde anbefalt den ret.

Det var altså MEGA hyggeligt med lidt kvalitetstid med far og farmor.
Maden var god og vi hyggede os.


Jeg nyder tiden med min familie.<3


Efter at vi havde spist god mad i over en time, syntes vi det var på tide at tage hjemad igen.

Da vi var hjemme, fik kattene noget at leve af.
 Efter at jeg havde slået græs, fik mig og far faktisk kaffe inde hos farmor, så det her var 2 gang vi skulle ind og have kaffe.

 Der var dækket op med kager, the og kaffe,



Min farmor anretter altid mad til en hel hær.

 Jeg var bare såå mæt fra maden på fjordhotellet, at jeg næsten ikke kunne få en bid ned.

Det lykkedes mig at presse 2 kopper the, og 2-3 småkager ned.
Men så heller ikke mere da.
Vi sad lige og hyggesnakkede og så lidt tv i yderligere en time, indtil vi var trætte og sagde godnat.


 Denne kropsshampoo dufter FREAKING dejligt, og minder mig sååååååå meget om sommer.

 Den er såå lækker at have på kroppen, for man kan bare mærke, hvor meget den rengører og efterlader huden glat og blød.

Jeg skal så meget have den igen. 



Kender i det, når i efter en laaaang og god dag, ENDELIG kan smide jer i sengen og bare slappe helt af?..den følelse havde jeg lige da mit hovede ramte min hovedpude..RART!


 Jeg lagde mig til at se bonderøven.










 Forresten så sad mig, farmor og min far ved dette bord på fjordhotellet(billedet er fra fjordhotellets hjemmeside)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar