torsdag den 3. december 2015

What a day-Onsdag den 2 december 2015.

Yes, i do everytime..
Årh, ja, man ved lige præcis hvad man mener og vil sige, men det ord der definerer meningen er bare slet ikke til at finde..
Ej, det er sgu da mega sejt..
Ja, nogle gange er det sgu lidt svært at sige sin mening, hvis modtageren har en anden mening..

Jeg plejer normalt at stå op kl 06:00-06:15..men fordi jeg har lavet meget forskelligt denne uge, og ikke har haft den samme rutine, så er mit søvnmønster bare fucket sig selv op...så jeg kom op kl 06:30, og mig og Alice plejer at gå op til bussen kl 07:00..så jeg havde ikke så lang tid til at gøre mig klar.





 Jeg var et træt væsen her til morges pga den ikke ensformige søvnrutine..













'







Jeg nåede ingengang at se hvad der var i pusserne eller i mine julekalendere. 





Jeg nåede dog lige at tømme opvaskemaskinen.
Og så skulle jeg have benene på nakken..heldigvis havde jeg 15 minutter til at gå derop, og det tager omkring 9-10..
Alice skulle først møde i skole kl 09:00...så jeg skulle selv gå deropad i mørket desværre.




Jeg ventede i busskuret.




Bussen var så proppet at jeg skulle stå op hele vejen...Som den eneste..
Så var jeg i sønderborg.









































Så var jeg hos kattehjemmet. 



Denne dag har været lidt træls, på en måde..Hvis i kender de dage hvor man bare bliver lidt irriteret over de mindste ting..jep, sådan en dag havde jeg..


Jeg stod jo lidt sent op her til morges..og på kattehjemmet, tabte jeg vand på gulvet, kattemad på gulvet, væltede en kost 3-4 gange, var ved at få en kost halvt i hovedet, en af "kollegaerne" misforstod mig, da personen troede jeg sagde grå, da jeg istedet sagde grov(jeg skulle lige finde ud af om jeg skule bruge en grov eller fin skovl til at tømme kattebakke med)..og det var ret awkward..

Ja, jeg ved godt det lyder som små ting..men arhggg...Just one of those days..

Jeg var færdig kl 12:00.









 Der var en af "kollegaerne" der "anbefalede" en hurtigere vej hen til busstationen, og den vej fulgte jeg så....meeeeen...(det hører i om lidt længere nede i indlægget)



Jeg er ret dårlig til at finde vej, så på et tidspunkt mødte jeg en mand der spurgte om vej til Bilka(jeg kender jo godt sønderborg, men når det kommer til at finde vej og pege i den retning tingene ligger, så er jeg kind a lost) ...Han vidste godt selv i hvilken retning det lå, men han spurgte bare om en vej der gik derhen...jeg var ikke en stor hjælp..jeg tror jeg forvirrede ham mere end han var i forvejen...ups..




Da jeg havde gået i lidt tid, og tænkte at jeg nok var gået forkert, hvilket varhel rigtigt tænkt, for jeg farer jo ALTID vild...så blev jeg nødt til at sætte en gps til..

Jep, det viste sig så at jeg havde gået 10 minutter for langt..øv.. 










Jep..jeg kom hen til det sted hvor jeg altid går, når jeg skal hjem eller hen til kattehjemmet...så det viste sig at kollegaen havde fortalt og anbefalet mig den SAMME vej som jeg ALTID går....øhmm..smart smart smart..Ja..så tog hjemturen altså lige 40 minutter end 20..








OMG!..dette var også ret awkward...Hende damen der går der på billedet gik bagved mig..og jeg mener BAGVED..vi snakker om 8 skridt, så gik hun lige i hælene på mig...vi skulle begge over det samme lyskryds..vi stod ved siden af hinanden i måske 2 minutter, og så gik vi ved siden af hinanden over lyskrydset, da det blev grønt..øhmm..jeg tror begge vi var ved at være lidt hmm..


 Så jeg gik en anden vej end hende..









Gågaden er faktisk ret smuk. 


Jeg var lige hurtigt inde i lagkagehuset, og købe noget til kaffen.

Jeg kom måske hen til bussen 3 minutter før den kørte, så jeg havde lidt travlt.


 Og så gik jeg hjem, da jeg var stået af bussen.














 Hjemme.


Jeg købte kage fordi............................................................................................................................................................................................................................................
IDA HAVDE BESTÅET SIT KØREKORT TIL BIL IDAG!!!!!!!TILLYKKE lillesøster..





Idag var dagen hvor sofaerne skulle smides ud på lossepladsen... jeg NÆGTEDE at hjælpe, så jeg gik udenfor...Jeg er den eneste i familien der ikke vil have at de bliver smidt ud, for der er jo så mange minder i dem..det er forfærdeligt...men nu er de kommet på lossepladsen..






Så kom Pinkey og Bruno udenfor.
Nuurh, Bruno tog sig lige en rulletur...jeg synes det er så sødt når de gør det, det elsker jeg.
I got it on snapchat..


Prudst hyggede sig inde ved varmen.


 Imens jeg lige havde Stribe inde på et lille visit...hun gav sig bare til at spise af Prudsts madskål.







Jeg blev nødt til at sidde på gulvet og lave blog for igår...


Jeg sad og spiste yoghurt.
Det er ret trist..



Først nu havde jeg tid til at kigge i pusserne..
Det var noget chokolade.
Vi nåede ikke at få kagen til kaffe, da Alice kom hjem kl 16:30, og far ville lave så meget på arbejdet,med at lægge rør, som han kunne, inden at det blev mørkt, og regnen kom.

Idag havde han hjælp af en kollega..men det viste sig at kollegaen ikke havde tid alligevel, så han skulle lave det selv, hvilket jeg har dårlig samvittighed over..i grunden kunne jeg godt tage"fri" fra kattehjemmet i denne uge, da det jo er frivilligt, og så bare hjælpe min far...men jeg er i oplæringsprocessen, og hende jeg skal overtages tider, stopper den 18 december, så jeg bliver nødt til at suge viden til mig..

Men i morgen får min far nok hjælp..håber jeg da, for man kan ikke lægge rør alene..




Min farmor havde haft gæster i dag, så hun kom med resterne af hendes æblekage..OOOOHHHHHH...jeg elsker hendes æblekager..

Vi må bare få min kage en anden dag så..

Det kan godt være det ser lidt ulækkert ud..MEN DEN ER SÅÅÅÅÅ GOOOOOD.!!


 Nu når sofaerne desværre er blevet smidt ud, så er dette her sat ind der hvor sofaen stod før...Det er også rigtig hyggeligt...men mig og Prudst havde bare vores hyggeplads, imens jeg lavede blog..




Jeg så lige livets opskrift helt færdigt.




Hestene kom ind.
Kattene fik deres mad.
Først nu havde jeg tid til at se hvad der var i mine julekalendere jeg har oppe på mit værelse.
Jeg synes jeg har så travlt lige for tiden..altså jeg laver noget hele tiden..

Det fine resultat af indholdet.
Jeg har heller ikke haft tid til at lave min juledekoration til mit kalenderlys endnu.
Det er stadig i indpakningen.
Ida havde negerkys med hjemme til hele familien, fordi hun bestod bil kørekort.
Jeg gik i bad.







  

Til aftensmaden havde Ida og Alice lavet parisertoast.

Lidt senere så vi julekalender.

Vi har absalons hemmelighed på dvd, så vi så afsnit 1 på dvd,og afsnit 2 i tv.


Jeg sprang zumba over idag, da de havde flyttet zumba til et andet sted lige idag.









Derefter så vi den nye julekalender juleønsket....

Øhm..hold k..ft den er dårlig lavet...undskyld hvis i kender en af skuespillerne eller en der har lavet julekalenderen...De spiller ikke særlig godt, og noget af det de siger er fuldstændig ligegyldigt..
Men jeg vil stadig se den..det er jo en tradition at se julekalender..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar