lørdag den 19. december 2015

Dancember 2015-Lørdag den 19 december 2015.





Man føler sig så meget friskere med bare en lille smule makeup på, end hvis man slet ikke har noget på..altså det er bare min mening.

Man behøver jo ikke at gå med makeup..det er kun noget man skal gøre hvis man selv vil.

 Hahah..Der er mange der siger det er rigtigt, så det tror jeg nok også det er.

Ja, det behøver man..for han er sgu lidt af en gentleman..Ja, jeg har set filmen.


 Jeg tror på at de fleste af dem der ikke var så vilde med katte før de fik en kat, blev vilde med dem efter de fik en kat.
Dog ikke min far, han hader katte...eller han kan bedst lide når katte fanger mus i en stald eller sover..
 Igår gik jeg igang med at se dokumentaren født på grænsen til livet, derhandler om 5 børn der er født fortidligt, som man følger i næsten et år.
 .
Jeg fik ikke set den færdig, så den skal jeg se færdig på et andet tidspunkt.











 Idag kom jeg op kl 10:20, det er jo lørdag.











Som det næsten først gik jeg ud og lukkede hestene ud, da kl var blevet der ved 11:00.





De er altså så tossede..man kan lave en hel billedserie med alt det de kan finde på.















Der kommer Minnie lige luntende.

Dem jeg ser på youtube holder hvert år dancember, hvor de indsamler penge til en organisation de selv vælger.

Benjamin og Judy er live i 24 timer på en hjemmeside hvor folk kan donere i 24 timer.
De har et mål de prøver at nå, i år er det 200.000 dollars.
Pengene i år går til sultne børn, der ikke har penge til et ordentligt måltid.
For 10 dollars kan barnet få mad i en måned.

De startede kl 15:00 am(om eftermiddagen i washington seattle, hvor de bor) og 00:00(aftenen i danmark)

Jeg har set med siden de startede i 2011.

I kan følge med live på dancember.tv....der er en time endnu.









 De har forskellige indslag med underholdning og andre youtubere der deltager. 

 Jeg fik ryddet op i opvaskemaskinen.

Jeg stod og fulgte med i køkkenet i ret lang tid.




Sammen med denne lille basse. 













Først støttede jeg med 10 dollars..man kan vælge at være anonym eller at vise sit navn.

Jeg valgte at vise mit navn.














Jeg fik delt det på instagram. 


 Nå, jeg kunne have stået i køkkenet i lang tid og følge med på dancember, men jeg blev nødt til at lave noget træ.
 Først skulle jeg have flyttet små grene over til et hjørne og tykke grene over til et andet hjørne.
 Det er bare lidt besværligt når jeg skal køre det i en krebbak(krebba er trillebør på sønderjysk) hele vejen 6-10 gange..men det er den bedste måde at gøre det på.

Jeg havde bare en lidt klam karl dag idag, hvor man ikke rigtig gider at gøre noget ud af sig selv, og jeg har også været ret træt idag.







Jeg fik da båret lidt ind, men ikke rigtig savet noget, for der blev ret hurtigt mørkt og hestene skulle jo også ind, og jeg vil ikke stå og save og larme når de er inde, for jeg vil ikke gøre dem bange. 

 Så de kom ind.



Og kattene fik mad. 

 Jeg har set dancember hele dagen, så jeg rigtig kunne følge med.

Jeg sad og læste avis imens.


Senere bestemte jeg mig for at lave en smoothie med jordbær, banan og mælk...SOOOO GOOOD!:-)



Lækkert<3  



 Nu skulle der bare hygges med julekalender med familien.





 Jeg havde dancember til at køre nede på gulvet imens vi så julekalender. så jeg stadig kunne følge med.






   
 Lidt senrere donerede jeg 15 dollars.





Dance away :-) doner så til den søde familie.:) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar