fredag den 18. december 2015

Jeg vandt noget vaskemiddel-Fredag den 18 december 2015.



 Åh, jeg kender det alt for godt..det er så nedern, når man har tænkt sig at stå tidligt op.
Det er også derfor jeg nærmest har hundrede alarmer når jeg skal op om morgenen, så jeg kan høre de næste, hvis jeg nu skulle falde i søvn igen.
 Jeg er taknemmelig over alt hvad mine lærere har lært mig igennem alle mine skoleår, men skolen har også lært mig en hel masse.

Den har blandt andet lært mig, at det er der man møder sine venner,og de venner(hvis man er heldige) holder forhåbentlig hele livet.

Det er der man får sit første crush på ham den søde..og nogle gange så varer ens crush i rigtig lang tid..det går aldrig rigtig over...jeg kan huske at mit første crush holdt i ca 9 år..jeg turde faktisk aldrig at snakke med ham..haha..jeg har ikke rigtig set personen i 5 år samlet tror jeg..kun sådan hist og pist..

Det er der man finder ud af hvem man virkelig er, man er jo i skolen hver dag, og der er mor og far der ikke til at danne en, men der bliver man dannet af sine lærere og de venner man får og omgås.

Man bliver ydmyget et par gange, ked af det, trist, men også rigtig lykkelig og glad over de ting man oplever og de venner der elsker at have en i sin hverdag.

Skolens traditioner(ihvertfald på Midtals Friskole) glemmer man ALDRIG!-jeg har SÅ meget lyst til at opleve det hele igen..det er mærkeligt at man ikke nød skolen mere...

 Det sker ret tit...., og man tænker bare" hvad fuck skete der lige der"?.
Dukkens ansigt illustrerer meget godt,hvordan ens ansigt føles bagefter.
 Jeg tror på at alle mennesker har noget klogt gemt inde bag sig...det kan godt være at der er nogle der ikke syntes det er så klogt det andre har gemt inde i sig..men vi er jo alle forskellige..

Oh..jeg vandt noget vaskemiddel i konkurrencen idag..haha..det er altså spøjst, så det skal jeg hente her idag 



  


 I pusserne fik vi guldkarameller med mint-smag.

Jeg er ikke særlig glad for mint, så jeg giver dem nok bare til Ida eller Alice.










  





 Ida skulle til københavn her til morges, da hun skal besøge en veninde fra efterskolen her i weekenden.

Hendes bus til københavn kørte ved 08:20, så mig og Ida kørte med far til sønderborg.

Alice havde fået vinterferie, så hun skulle ikke i skole idag.





 Jeg kom hen til kattehjemmet kl 07:50.

Heldigvis havde jeg fået en nøgle af en fra kattehjemmet, der snart stopper, så jeg bare kunne lå se mig ind idag.
 MEN der er jo alarm på kattehjemmet, og jeg har kun fået vist hvordan man skal låse op EN gang.

Så jeg gik lidt i panik, da alarmen gik igang..og jeg kunne ikke rigtig stoppe den.
Jeg tror jeg stod og baksede med den skide alarm i 5 minutter, før jeg fik den slukket, og jeg kan ikke engang huske hvordan jeg gjorde..

Næste gang, så spørg en først Mai-Britt...


Men godt at jeg fik den slukket og kom ind..






Vi var faktisk ret hurtige på kattehjemmet idag.
Men jeg arbejdede også sammen med hende jeg plejer at arbejde sammen med, og detvar i den mindste afdeling idag..så derfor gik det hurtigt. 

Vi var færdige kl 10:00..

Jeg gav min nøgle til hende jeg havde fået den fra igen, da hun ikke er helt færdig endnu..det kan jeg også godt forstå, for det er så dejligt at være på kattehjemmet.

 Nu skulle jeg bare hen til bilka, så jeg kunne hente mit vaskemiddel, som jeg havde vundet.




















 Jeg skulle bare vise personen i kassen at jeg havde vundet.





 Nu skullejeg bare hjem.



















 Jeg går jo forbi plejehjemmet, næsten hver dag, og idag så jeg en ældre dame der sad i sin stue og bare kiggede ud i luften...det blev jeg lidt trist over at se.
Jeg havde lyst til at gå ind og spørge om hun ikke ville spille et kortspil med mig..

Det gjorde jeg dog ikke..

  








Der er ret mange juletræer stillet op på gågden.
Hvad synes i egentlig om dem? 

Min mening er at det jo er hyggeligt..men de har intet pynt på, hvilket dæmrer lidt ned for julestemningen, det er lidt tomt at kigge på 30 små juletræer uden en eneste lyskæde i.






















  Jeg gik lige en tur på biblioteket, inden bussen kom.. 








 Og en tur i H og M...jeg har nemlig 50 kr rabat..så jeg skal lige have fundet noget godt, jeg kan bruge dem på.






 Lidt efter tog jeg bussen hjem.
Jeg fandt dog ikke noget jeg kunne bruge mine 50 rabat på..det må blive en anden gang.
  










  
  




 Hjemme. 





Pinkey og Bruno styrtede gerne ud på marken idag. 




















 







 Når jeg ser på dette billede fra efterskolen opdager jeg hvor tynd jeg var..ret skræmmende...

Bare rolig, jeg har ikke nogen sygdom eller noget, jeg har bare altid været undervægtig..




 Jeg gik igang med at skrive et par jobansøgninger igen igen..nu går det altså ikke længere, jeg bliver nødt til at have noget...Selvom jeg helst vil arbejde på kattehjemmet hele tiden..men det bliver jeg jo ikke rig af. 





 De små fimser kom ind til deres mad.








  
Julekalender. 










 Den 10 december for 9 dage siden, der fik jeg filmet min Japan crate nr 3.
Den blev mega dårlig og man kunne bare høre mine irriterende vejrtækninger, fordi jeg var forkølet, og nærmest havde svært ved at trække vejret..

Men nu er den filmet og lagt op.

Den er dog ikke redigeret, og den er også i 2 dele.
Den er filmet på min mobil..

Her er part 1.
https://www.youtube.com/watch?v=SaekOQltszU

Her er part 2.
https://www.youtube.com/watch?v=DpOvJQiVwdI


Ingen kommentarer:

Send en kommentar