mandag den 21. december 2015

Træproduktion-Søndag den 20 december 2015.

Jeg skrev engang med en på snapchat, og dengang kendte jeg ikke snapchat særlig godt, så jeg tog bare en masse screenchots af det han skrev, så jeg kunne se dem igen,..haha..


Det var om sommeren hvor jeg var ude og gå en masse ture, og så skinnede solen i min mobilskærm, så man ikke så godt kunne læse hvad personer skrev på sms, snapchat..

og der kom screenshots ind i billedet...

Senere fandt jeg så ud af at personen kunne se at man havde taget screenshots af deres snapchats..hold op, det var pinligt....Nu tager jeg ALDRIG screenshots MERE..
Uh, hvor er det en smuk løve:-)
Er den ved at bide hovedet af den anden løve eller hva!?--Hahah det crackede mig lige op!..
Cuttede de den scene ud?-ej..man..SKANDALE!.
Hahah, jeg kan ikke huske high school musical så godt, da det jo er så mange år siden den blev sendt:-)

Jeg vil MEGA gerne se den igen, men jeg har ledt og ledt efter de 3 film på biblioteket, og jeg fandt kun film 3.

Her til morges da jeg kom op havde de fået samlet over 207.000 dollars ind til dancember.






Jeg elsker denne youtube familie.
De er de sødeste mennesker på hele jorden, og de giver så meget.

Jeg har fulgt dem siden Julianna(deres ældste datter på 3 år) blev født.

Vi har Julianna til venstre.
Benjamin(han bliver kaldt benji)
Keira.
Judy.
Miya.


Keira og miya er tvillinger på 1,30 år.
Jeg støttede jo dem, så jeg fik en takkemail fra dem.







Og beløbet voksede og voksede og voksede.














 




Jeg hoppede ud af sengen kl 08:30 ca.


























Man kan stadig nå at støtte..det varer i 11-12 dage mere..så gå ind på dancember.tv og støt, hvis du har lyst.

I pusserne fik vi en chokofant.

Jeg satte mig til at se født på grænsen til livet færdigt.


Det var jo søndag morgen..men Ida er i københavn.
Mor og Alice sov, så det var kun mig og far til morgenmaden idag.
Derefter gik jeg igang med at lave en masse træ, for det er jo snart juleaften.








Der er altid en eller anden kat der er hos dig:-)

Idag var det Minnie. 










   


 Så blev der lige lavet en hel masse træ, der er klar til at blive kløvet.

Jeg elsker at stå og save og kløve træ, det er noget jeg har arvet fra min farfar..da det var ham der styrede det med at lave træ, inden han desværre gik bort den 19 december 2012..altså 3 år siden.

Nu har jeg overtaget for ham.:-)









Hahah, jeg stod jo og hørte musik på min iphone imens, og lige pludselig så skifter sangen uden jeg rigtiggør noget..og den skifter over til king krule, som er en sanger jeg absolut ikke kan lide.

Hahah..det viste sig så at Alice sad og hørte musik på min ipad inde i stuen...min spotify er jo den samme på min ipad og min iphone, så vi stod bare og skiftede sang og jeg stod og skraldgrinede ude i stalden og Alice stod sikkert og skraldgrinede inde i stuen. 



 Harald ruller sig altid på jorden, når vi rører ham på maven..det er det mest sødeste ever.







Hestene hyggede sig på marken.


Efter noget tid var jeg helt færdig med at save træ..dejligt det er overstået for nu..så kan jeg begynde igen om et par uger.



Da jeg var færdig inviterede farmor til kaffe.

  





Mig og far smuttede ind og fik kaffe, the og kage hos farmor.

Det var rigtig hyggeligt..min farmor pynter ekstremt meget op til jul så det er altid som at træde ind i julemandens bolig, når man kommer derind..:-)


Så kom de fine heste ind. 




Og de fine katte fik mad. 



Jeg tog mig et dejligt bad. 




Min far spurgte om mig og Alice ville med på bilka, og det ville vi gerne.

Jeg havde allerede morgenkåbe på og var parat til at lægge mig på sofaen og chille..så jeg fik lige smidt noget tøj på og friseret mig, og så tog vi afsted. 






  Vi skulle lige hente Ida ved toget, da hun kom hjem  fra københavn. 


Og derefter gik det til Bilka.



















Da vi havde været der i godt en time, og fået alle indtrykkene med, fes vi hjemad.


Vi var hjemme, så vi næsten lige kunne få julekalenderen med..men jeg tror alligevel gerne at jeg vil se starten af genudsendelsen igen i morgen.





Vi har ikke haft så meget mulighed for at være samlet idag, så vi fik tændt adventskransen her til aften istedet for til morgenmaden.





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar