lørdag den 26. december 2015

Julehygge med familien hos farmor-Onsdag den 23 december 2015.

 Ja,  det er da sådan et udtryk for at man er overrasket..-)..jeg kan godt lide det udtryk.

 Årh..babyer er SÅ nuttede og de ser så rene ud.

Jeg glæder mig til at jeg forhåbentlig engang  i fremtiden får børn..det har jeg jo ikke prøvet før.
 Det er aldrig sjovt at være hæmmet af sine følelser.
 Wauw, det er et smukt badeværelse.
Vi har et mega lille badeværelse, og vi står tit 3 piger inde i badeværelset og reder hår, børster tænder eller gør os fine PÅ SAMME TID!!..men det går faktisk ret fint.

Jeg ville bare ønske det var lidt størrere, eller at der var lidt flere spejle og 2 håndvaske.


 Jeg kom op kl 08:30. 

 Så var det de sidste ting i julekalenderne.
 Og den sidste ting i pusserne var en chokolade julemand.
 Det er trist at der ikke er noget sne udenfor.
Ikke engang et snefnug!..åh..bare regn,




 Der var også lige en ekstra lille ting i pussen.
Er den ikke sød?...:)


 Det er en magnet, til at hænge op på køleskabet.







Jeg tog mig et bad.
Mit hår bliver så blødt når jeg har været i bad ^^ 


 Mit øje har det forresten meget bedre.. det svier dog stadig lidt.
Jeg drypper det stadig 2 gange dagligt..og det skal jeg gøre i 6 dage, og indtil jeg kan mærke at det er væk.




 Jeg lavede lige blog...da jeg havde 1 time, inden vi skulle ind til vores farmor til den årlige julekomsammen.
 Jeg sad og hørte julesange..




 Prudst sad også og julehyggede lidt.









 Jeg gjorde mig lige klar til at vi skulle ind til farmor.















 Jeg tog ikke lige så mange billeder, da vi hyggede så meget at jeg glemte det men jeg tog heller ikke min mobil med derind, før helt hen på slutningen af aftenen.

Vi spiste suppe, som min farmor altid laver.
Derefter slår vi maver(jeg ved ikke lige hvad man skal kalde det på rigsdansk)..men synker maden...

Og snakker om gamle dage og hvad vi nu kan snakke om.

Når der er gået lidt tid får vi æbleskiver med svesker i og sukker til.

Når vi så er propmætte og ikke kan spise mere, spiller vi spil og snakker videre.

nogle gange går vi en lille tur..det gjorde, mig, Ida, Alice og vores kusine ihvertfald.

Nu var det tid til at spise småkager, slik og juleguf.
Imens spillede mig, Ida, Alice, vores kusine og fætter spil...Vi fik spillet bezzerwisser og trivial pursuit.




Ej, det er altid så hyggeligt at samles med familien.
Bare lige for at hanke op i hvad de forskellige nu laver.
Det er ikke særlig tit vi mødes jo..hvilket er ret trist.



Efter at vi havde været inde hos  farmor, så plejer vi altid at sætte vores juletræ ind og pynte det.







 Vi så juleønsket i tv imens vi pyntede juletræet.










 













 Oppe øverst på vores juletræ hænger vi altid de samme ting.
Det er nemlig ting der betyder meget for os, og ting vi har arvet fra vores oldemødre/oldefædre.
Ting vores mor eller far har haft med fra deres barndomshjem, eller som er hjemmelavet julepynt.








 Ej, hvor er det flot.








Gaverne lægger vi under helt til sidst eller hen ad dagen i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar