tirsdag den 8. december 2015

Livets smukke goder-Mandag den 7 december 2015.

 Hahah, sådan skal det lyde....ej...man skal selvfølgelig have respekt for hinanden..så må de skrue lidt ned jo.
 Hmmm...jeg har aldrig rigtig brudt mig om chips, så når jeg hører en pose chips blive åbnet, så løber jeg nærmest skrigende væk, for det lugter og smager ikke særlig godt i min mund.
 Ja, vi har vel alle en form for hemmelig personlighed..ALLE mennesker inklusive mig har forskellige personligheder afhængig af hvor vi er og hvem vi er sammen med.

Nogle har bare sværere ved at finde den "passende" personlighed til lige netop den samtale eller til de mennesker man er sammen med.

Jeg kan godt lide at tilpasse mig den persons personlighed jeg er sammen med...Ikke sådan at man VIL være helt identisk med personen, men bare så personen forstår en og jeg forstår personen...man vil gerne ligne personen lidt...

Det er lidt svært at forklare..men dem der forstår det..thumbs up:-)
 Hvis en person jeg står nær, har brug for hjælp, så kan man være sikker på at jeg gør alt for at hjælpe, hvis jeg kan komme til det..



Min youtuberfamilie jeg følger på youtube(saconejoly) har været med til at "designe" en lille side i en meget fin lille letlæselig bog.
Den kan findes på hpneverrunout.co.uk.

Altså her:

http://hpneverrunout.co.uk/storysofar/#

Den er rigtig sød, og er selvfølgelig på engelsk..







 Idag kom Mister Mai-Britt op kl 06:00..mandag morgen, hvor næsen var en lille smule stoppet..
































 Mig og Alice gik op til bussen..faktisk var jeg i rigtig godt humør og var overraskende nok ikke træt...det er en dejlig følelse mandag morgen.




 Jeg har bestemt mig for at jeg ikkevil spille den store pakkeleg i år, da jeg føler at jeg er presset til at skulle gå derind hver dag og "rafle" og det tager bare så meget tid, og jeg har alligevel aldrig vundet noget i de 5 år jeg har spillet det.

Så nu spiller jeg det på bilka istedet for, det er lidt nemmere.
 Ankommet til sønderborg..



Jeg synes det er hyggeligt at gå og spise noget af sit kalenderslik på vej op til kattehjemmet. 









 Jeg var i virkelg godt humør, hvor jeg havde lyst til at løbe derhen, så meget energi havde jeg.

Jeg gik også og sang lavt med på sangene på min spotify, haha..




Jeg hader denne her vej, den er så dum at gå over...kan man egentlig spørge "kommunen eller veddirektoratet" om de ikke kunne lave en vejovergang, så det var nemmere for folk at komme over?

Det ville være rigtig dejligt..









Ved 11:30 ca var vi færdige.





Det har faktisk været en rigtig dejlig dag idag, hvor jeg også mødte hende jeg skal arbejde lidt sammen med, når hende jeg arbejder med nu, stopper.







 Jep, jeg hørte den 2 gange idag..








Det er sådan en smuk sø.:-)

















Jeg tog bussen hjemad, og så gik jeg jo hjem.








 

Hjemme.


Mor og Ida sad og spiste brød med spejlæg, så jeg lavede også lige et til mig.


 Nuurh, hun var meget interesseret i min mad.




Vores stue er blevet så meget hyggeligere, det ser så meget bedre ud nu. 





Hestene kom ud i det dejlige vejr.



























 Der blev fyldt frisk vand i spandende. 

Vi har ikke mere træ, så jeg kunne bare komme igang.









De ville begge meget gerne ind, for de ved at der er mad inde i gangen.



















Jeg gik op på mit værelse, og havde bare brug for at slappe max af. 


Så jeg så det sidste afsnit af livets opskrift. 






Jeg elsker at se dokumentarer så jeg så en dokumentar hvor børn passer deres syge mor eller far.

Det er vildt uretfærdigt for dem...men det er flot at de har så meget styrke til at klare det.





Hestene kom indenfor.






Kattene fik mad.

Mor havde lavet suppe-dejligt:-P 

Nu var det bare rigtig tiltrængt at slappe af til julekalender.
Jeg var begyndt at få symptomer på forkølelse..åh neeeej...




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar