søndag den 13. december 2015

Pizza party friday night-Fredag den 11 december 2015.

Folk tror måske nogle gange at dem der er stille, og forsigtige har været ude for noget frygteligt eller er folk der bare tænker mærkelige ting hele tiden.

But na honey, thats not the case...alle er forskellige og sådan er det bare..så er den skid slået.

Det eneste frygtelige jeg har været ude for, var nok da jeg fik et traktorhjul over mig, fordi det var en gynge, og gyngen brækkede ned, da den var rådden..

Eller, da min oldemor, farfar og bedstefar eller et par af mine katte gik bort..


Man kan IKKE dømme folk  ud fra deres udseende..det er bare for plat at gøre.
Man kan sagtens have et udseende, men en personlighed der ikke ligner personen.


Støttede du kræftens bekæmpelse, da der var en støttekampagne i tv her for en måned siden?

Det gjorde jeg.
Det er vigtigt at stå sammen og hjælpe dem der har brug for det.




 Hvis jeg stod foran dette (flotte) syn, så ville jeg ikke vide hvad jeg skulle sige eller gøre..
Jeg tror jeg ville besvime på stedet..det ville være overvældende.
Der er da et par indimellem..der er ret hmh..hotte...





I pusserne fik vi en vingummibamse-slikpose.


Jeg var bare så  mæt af alt det slik og gøgl som far have givet os igår, at jeg slet ikke kunne klemme en bid mere ned..jeg var så træt af slik...


Jeg skulle møde kl 09:30 istedet for kl 08:00 på katttehjemmet idag, da mig og (nævner ikke lige hendes navn, det har jeg ikke fået lov til) havde taget en vagt for en anden der ikke kunne komme.
Jeg har ingen nøgle endnu, så jeg skulle komme på det tidspunkt, hvor (navn) ville komme så jeg også kunne komme ind.










Turen gik til kattehjemmet.




Det var ret så koldt idag.

Jeg var lige ved ikke at nå bussen, fordi at min kat Stribe ville have min opmærksomhed, OG MAD! :-)




Men jeg nåede det heldigvis. 



 Bussen var glædeligt forsinket.

Nogle gange er man SÅ pissed out når bussen er forsinket, men lige idag var det helt perfekt..



Endelig ankommet til Sønderborg.

Og hvad hører M-B(forkortelse for Mai-Britt)
Hotline bling.



EEEEJ..ham manden jeg ALTID ser når jeg skal til zumba, var i bussen igen, bare på et andet tidspunkt, end jeg normalt ser ham på.



På et tidspunkt kom der en dame og satte sig ved ham, og de snakkede sammen..det så ud som om de kendte hinanden..det var et stort øjeblik. 

Lidt efter kom der endnu en dame, og snakkede også med dem.

De grinede og snakkede osv..det var et størrere øjeblik.

Jamen kender i ikkedet med atman ser en person man ikke kender rigtig tit, og begynder at digte en historie(selvfølgelig inde i sit eget hovede) om hvordan personen er? (eller er det bare mig, der har en mærkelig tankegang)


  Han snakkede sønderjysk, og jeg har altid troet at han var københavner, for det lignede han at han var.
























   Jeg glædede mig faktisk til at komme hen til kattehjemmet idag, selvom jeg var en smule træt og forkølet. 

Kl 14:14 kom Alice hen til kattehjemmet da hun gerne ville se hvordan der så ud og selvfølgelig hilse på kattene.

Normalt skal besøgende komme om onsdagen og lørdagen når vi har salgsvagt.
MEN jeg(fordi jeg er frivillig der) må gerne tage VENNER, og  FAMILIE med..MEN kun folk jeg kender..Ellers lukke vi ikke folk ind udenfor salgsvagterne.












Jep, kattene elskernår der kommer nogle legekammerater.






Vi ventede faktisk også på Ida, for hun havde sagt at hun måske gerne ville hente os kl 15:00, når hun fik fri fra arbejde.....MEN hun dukkede bare slet ikke op..for hun troede ikke at vi havde sagt ja, til at hun gerne måtte hente os, så hun var bare kørt hjem..
Så mig og Alice gik til sønderborg centrum.





Vi smuttede lige i Bilka først. 





Og senere i Lidl, fordi at bussen først kom 20 minutter efter. 



Nu kunne vi bare stå og vente på den bus.






Ved 17:00-tiden var vi endelig i vores by(nævner den ikke lige)..Hvor Ida hentede os.
Men først gik vi lige ind på byens pizzaria og bestilte 5 pizzaer(vi er jo 5 i familien)

Jeg har i rigtig mange år, prøvet at finde en mønt der blev lavet i 1994..UDEN HELD..og når jeg så ENDELIG finder en, så er det Idas, og den skulle bruges på pizzaerne, og jeg havde ikke mine penge med derinde...øv...nu må jeg bare lede i flere år igen.

Det er fordi det siges at bringe held hvis man har en mønt med det årstal man er født i.





Så var vi hjemme.

Nu skulle er smovses i pizza.
Jeg er en smule kræsen med hensyn til pizza, så jeg elsker margaritha-pizzaen bedst.

Jeg ABSOLUT HADER  pepperoni..



Vi sidder sjældent i stuen og spiser, men nu var der jo julekalender, så vi sad og så julekalender imens vi spiste pizza.

Jeg er faktisk ikke særlig vild med at spise i stuen foran fjernsynet..det er så upersonligt..jeg foretrækker at sidde rundt om etbord og snakke sammen..









Ingen kommentarer:

Send en kommentar