onsdag den 2. december 2015

mudder over alt-Tirsdag den 1 december 2015.

Ja, det er underligt at der er så mange mennesker i verden, og så møder man en dag, ham som bare "blæser" en "omkuld"..Sådan en har vi vel alle...
Hahah, det er SÅrigtigt..før man begynder  at tegne, tænker man bare "oh yeah..det her, det kan jeg godt lige mestre"..men men men..det kommer bare til at se forkert ud...og man tror det er så let. hvordan kan nogle mennesker tegne SÅ flot.
Jep, jeg har et fået et knus af en, der ligger gemt godt inde bag lås og slå i mit hjerte..og det knus vil jeg aldrig glemme..but i cant tell from who:)
Den sætning er som taget ud af min hjerne.

Jeg "hader er et stærkt ord", er ikke så vild med at gå på diskoteker, jeg bliver en smule skræmt faktisk..der er så mange unge der løber rundt, og skriger og hujer, og jeg ved ikke hvad..og musikken er så høj at man alligevel ikke kan snakke sammen..jeg får klaustrofobi af det..

Det er fedt at der er andre der kan lide det, og de skal de jo også have lov til :-)

Men at være hjemme i en stue eller et andet sted, hvor man snakker, ser film, spiller spil, spiser god man og whatever..det er lige min stil.

  

Jeg har opdaget en virkelig smart måde at slette billeder på.

Jeg sletter jo omkring 100-150 billeder om dagen, efter jeg har lavet blogindlægget.

Du sætter din finger ned på et billede, og så "slæber du fingeren nedad, uden at løfte fingeren"..det er bare smart... 




Yaaaay, nu er det den 1 december!!...:-)

Glædelig december til jer alle derude..<3



Idag skulle jeg igen hjælpe far med at lægge rør.

Vi skulle køre lidt over 07:00, så jeg kom op 06:40 ca.
eg har i år 5 julekalendere..ja, jeg elsker julekalendere..det er virkelig hyggeligt..


















  







Mit hår var en kæmpe knude idag..rimelig trælst..haha :-)







 Ja....min mor har jo købt et kalenderlys, men vi kan bare ikke finde det.

Vi plejer at have et kalenderlys hvert år.så det var rimelig trist at vi ikke kunne tænde et lys i år.

Så jeg varsmart og tændte et ganske almindeligt fyrfadslys..


Det sad jeg og hyggede mig med til morgenmaden.
På med det varme tøj, for vi skulle jo være ude hele dagen  igen idag.








Så kørte vi afsted, da vi lige skulle køre Alice op til bussen, men detligger på vejen hen til min fars arbejde, så det fungerede jo fint.



 Den vandpumpe vi lejede igår er en del bedre end den anden vi havde, så vi kunne få suget noget vand op.

Det går nemlig ikke så godt at lægge rør, når der er så meget vand nede i udgravningen, for lige til at starte med skal der være rimelig rent i rørene.








Da det var middagstid, kørte vi hjem og fik en bid brød.

Jeg var bare smurt ind i mudder på benene, armene, jakken osv, haha...der er jo meget mudder sådan et sted...haha.:)

Mine bukser var også en smule våde i bunden.



 Jeg havde fuldstændig glemt i al min iver og hast at se hvad der var i pussen(pusser er sønderjysk og betyder hjemmesko)

Der var en kæmpe thoms julekalender.










Da vi havde spist og hvilet, kunne vi køre afsted igen, for at lægge lidt flere rør.




Jep, min fars skulle lige snakke med kollegaen i 5 minutter...hmm...men det kan sagtens tage længere tid.
Så måtte man jo bare vente.


Jeg sad og kiggede på Troye Sivans instagram. 

Han lægger ret fede billeder ud, sådan at de passer sammen i et stort billede.

Så fik man da lige hans snap også..







Mudder overalt.






Da vi synes vi var færdige, holdt vi fyraften og kørte hjemad.


Da jeg kom hjem, gik jeg ud for at lukke hestene ud.



Nu er jeg kind a obsessed, med hans musik..især sangen der hedder youth..



































Jeg synes ikke at jeg ville lægge det mudrede tøj ind i vaskemaskinen, så jeg tog en vandslange og spulede noget af skidtet af.

Husk at fjerne tig fra lopmmerne.












 Så kunne det vaskes. 


Stribe :-)


Nu skulle hestene ind igen. 


Og kattene skulle have deres mad.


Jeg begyndte at se livets opskrift, inden jeg skulle til bokwa, imens jeg lavede blog...jeg nåede dog ikke at se alt færdigt, så det skal jeg når jeg lige får tid.



Jeg klædte om til idrætstøj. 











 Far kørte mig og Ida op til bussen.









Så var vi i sønderborg.



Jeg gik lige hurtigt ind og handlede på kvickley.








 Perfekt, at der lige var 4 minutter til det startede.








Men da jeg kom derhen, så det ikke særlig lyst ud i hallen....

Ja, så var det åbenbart aflyst, for der var ikke ET menneske derhenne...fedt den næste bus gik om en time..





Så satte jeg mig hen på busstationen på bænken og ventede, til at Ida havde fri fra guitar en halv time senere.








Jeg sad og spiste min ynglings-slikkepind.







Lidt efter gik jeg Ida i møde, og vi tog hen på føtex, inden vores bus kom.





















 Vi gik derefter ned til bussen.












På vej hjem.. 

Da vi stod af hentede far os.


Hjemme. 




Vi har haft en julekalender-bog helt fra da vi var små.

Mor plejede at læse op for os.
Vi har genoptaget traditionen i år, så Ida startede med at læse nr 1 op.






Mine dejlige indkøb.



Hahaha, Prudst is not amused...:)but i love her though.



 Øv...min allerlængste negl er ved at knække...det er så trælst, når jeg har brugt så lang tid på at gro den lang....






Øv..den blev nødt til at blive klippet helt ned...:/...so sad..
Nu skal denne her negl bare overleve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar