fredag den 4. december 2015

Juledekorationer-Fredag den 4 december 2015.

 Det er rigtigt at når man kommer ind i teatre eller biografer, så er der kun 1 armlæn til 2 personer, og jeg er ret sikker på at begge personer gerne vil have et armlæn.
 Hahah, jeg elsker at synge..og gør det faktisk ret tit.....men min familie synes jeg synger mega dårligt, ...hahah:)
 Haha..ja, faktisk..
 Mig og mine søstre er faktisk nogle ret fornuftige unger.

Vi går ikke rigtig til fester...vi drikker ikke rigtig..stoffer tager vi heller ikke..
Vi passer vores skole og venner.
Vi hjælper til med oprydningen og madlavningen derhjemme.
Passer vores dyr og laver ikke kriminalitet, tyveri  eller hærværk.






 Det er meget naturligt, men ret underligt at "børnestjernerne" er blevet ældre og har forandret deres udseende.

Ham der spillede Hubert i Absalons hemmelighed er idag omkring de 22-23 år.




 Hende der spillede Ida i Absalons hemmelighed er idag 18 år og går på gymnasiet.






Hende der spillerCecilie i Absalons hemmelighed, er idag 23 år og skuespiller.






 Vi ser jo julekalender hver aften i december.

I pusserne fik vi en chokolade slikkepind.





Da jeg skulle i seng her til aftes, rate min negl mine bukser, og knækkede :/. 



 Øv...så jeg blev nødt til at klippe den af.

 Jeg fik lavet et nyt instagram billede.













 Idag havde jeg fri, så jeg skulle ikke lave en hujende fis, hvilket jeg virkelig trængte til..



 Julekalender indhold idag. 


 I pussere var der chokolade igen.



Jeg sad og spiste lidt morgenmad..hvor jeg hverken skulle stresse eller tænke på at få mig gjort klar til dagens strabadser.

Det var virkelig dejligt, da jeg har været en lille smule stresset i de her 3 dage... 

 Mig og Prudst sad og bondede lidt til morgenmaden.



 Jep...jeg har et mega "klamt" sår i panden..det er så typsik mig..men det er ligesom ikke til at skjule....så jeg skal bare leve med det.

































 Jeg har gerne villet lave en juledekoration i lang tid..faktisk før jul..men jeg har bare haft så mange ting jeg skulle, så der har ikke rigtigværet tid..endelig fik jeg tid til det idag..


Mig og Ida gik så igang..Ida skulle først arbejde kl 15:00, hvilket jo var dejligt.








 Min blev rigtig hyggelig og julet...jeg vil have den oppe på mit værelse, og prøve så vidt muligt at brænde ned til dagens dato....imens jeg slapper af fra hverdagens stress..bare i 30 minutter..





 Så kom hestene ud...de bliver så beskidte når de ruller sig i mudderet,:)
















  



 Jeg lavede min chokolade banan.





 Kl 13:00 spurgte Ida om jeg ikke ville køre lidt med hende, da hun gerne vil køre en lille tur hver dag, for atblive mere trænet i at køre...det ville jeg gerne..så kunne hun køre mig op på brugsen for at hente min pakke.

 Det er altså lidt mærkeligt at ens lillesøster kører en rundt i en BIL!:)



Jeg synes faktisk hun kører rigtig godt.

Hun kører fornuftigt og passer meget godt på hvad hun laver.


Så ankom vi til brugsen. 



Vi skulle lige handle lidt for mor også. 


'


Jeg fik også min pakke.


 Det er faktisk anden gang jeg kører med Ida.

Alice har også kørt med et par gange.


Der er kun 2 sæder i vores den hvide passat, så vi kan ikke alle være med.

Til gengæld er der 5 sæder i vores den blå passat, men Ida siger at den er lidt sværere at køre, så hun vil gerne have lidt mere træning først.


 

Vi kørte ned til stranden for at kigge.



Det var lidt koldt og blæsende..men der var en dejlig vind nede på stranden. 




Lidt efter satte vi os ind i bilen og åbnede min pakke. 

Det var en vandtæt højtaler man kan tage med sig  i badet.

Den kostede kun 149 k..men med fragt blev det til 187 kr.

Den kan købes her.

 http://www.3gz.dk/shop/bluetooth-vandtaet-led-709c1.html



Jeg så den på en af de blogs jeg læser, og blev nysgerrig og inspireret.

Hende hers blog.

http://selinavisbech.com/






Den er faktisk rigtig flot og gennemført. 



På vej hjem, hørte vi musik i den.

Man skal sætte sin mobil til med bluetooth, og den spiller mega godt, og højt kan den også spille.

Dog ville vi ikke spille så højt musik i bilen, da Ida jo skal kunne koncentrere sig. 








 Så var vi hjemme igen.
 Jeg havde fået købt en skrabe julekalender..sådan en har jeg faktisk haft hvert år.
 Vores dør er blevet lidt løs i håndtaget, og synes hver dag..mindst 2 gange om dagen, at jeg kommer til at hive håndtaget fra hindanden..og det bliver man jo til sidst pisse sur over..jeg tror aldrig har bandet så meget over en dør før...

Så den gik jeg igang med at ordne.

Lidt efter gik jeg op på mit værelse for at rydde lidt mere op.




 Jeg havde taget Prudst med derop, selvom jeg ikke må for min far....men det vidste han jo ikke... så hvad han ikke ved skader  ikke...og hun ligger jo bare og slapper af.



Se hvor sød hun er, og hvor meget hun nyder der rolige omgivelser.





Og den dejlige dyne. 

 Jeg havde "klistret" min nye højtaler op på vinduet.


Ej...det her er virkelig sørgeligt... 












 Det er så hyggeligt bare at ligge og flade ud sammen med en kat..det nyder jeg..det er dog begrænset at vi kan det, for kattene må ikke komme ind i vores stue, eller op på vores værelser, og vi har ikke andre sofaer i huset....Andet end i vores udestue, men der er vi ikke ude om vinteren da der er GIGA koldt...så om sommeren kan vi flade ud med en kat på sofaen.









JEG ELSKER HENDES LILLE "SMIL" NÅR HUN SOVER :-9









 Hun havde fået min natkjole over sig,som et lille hyggeligt tæppe, imens jeg gik og ryddede op. 



Jeg fik en masse ting op i skabet.

 Og fik fjernet en del fra gulvet...Nu er jeg endelig ved at få ryddet op igen..det er jeg glad for.






 Jeg er begyndt at lukke hestene ind ved 16:20-tiden nu, da det r ved at blive meget mørkere nu om dage.


 Så kom hestene ind.
 Og kattene fik mad.
 Lidt efter fik jeg ryddet op i køkkenet og i opvaskemaskinen.
 Idas lys blev også rigtig pænt og elegant.
 Hun havde selv lavet det der stålhjerte med blomsterne.
 Det er virkelig flot.

 Nu vil jeg begynde at lave blog kl 17:00, da det tager omkring 1 time at skrive blog..og jeg vil gerne kunne se julekalender og hygge med familien.

Julekalenderne omme lidt jo...:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar