søndag den 27. december 2015

Hygger med julerester-Fredag den 25 december 2015.

 Haha..ej, det er synd..men det er altså også ret sjovt, at den baby kan proppes derned.


Det gør jeg stadig...haha :-)

Det er ret fascinerende faktisk. 

 Hvordan kan nogen tegne så småt og så flot på ens ansigt..?

De har vel øvet sig, men det er dælme smukt gjort.
 Woow, det var en stor skål..der kan der være meget bom i (bom er slik på sønderjysk)
Hunden er vældig sød som uhyre.

Vi gik ret sent i seng her til aftes, så jeg regnede ud at vi kunne sove omkring 5 timer, hvis vi stod op ved 08:30-tiden.




 Jep, det lykkedes os at komme op kl 08:30. 







 











   Jep, jeg fik JUSTIN BIEBER biletter af Ida i julegave.
Hun havde snydt mig med at hun IKKE havde fået biletterne den dag hun skulle bestille dem for mig..MEN DET HAVDE HUN..jeg er virkelig EXITED over det.

Jeg havde også givet hende coldplay biletter i julegave, uden hun vidste det. 


Men der kommer et indlæg med mine julegaver på et tidspunkt, når jeg har fået lavet alle indlæggene for de her dage.

Jeg havde jo taget en vagt for en anden en idag, så min mor tilbød at køre mig hen til kattehjemmet, så jeg var der ved 10:00-10:30-tiden..
Det er jo ligemeget hvornår vi er der, vi skal bare komme. 





 Kl 14:30  var jeg færdig, da jeg tog mig god tid.

Åh,jeg har jo ikke været der i lang tid, da der jo var jul osv, så der er nogle katte der er blevet solgt, og nogle nyankomne osv osv.

Når man går hos dem næsten hver dag, så lærer man dem jo at kende og knytter sig en smule til dem.

Jep, der var nogle af de katte jeg har knyttet mig lidt til, der var blevet solgt.
Det er selvfølgelig godt at de bliver solgt jo, men man vil jo gerne vide hvor de er kommet hen:-)


Ida og Alice var i sønderborg, så jeg blev hentet, men jeg skulle selv gå hen til mc donalds, for der var de nemlig...jep, jeg forstår ikke hvorfor de hele tiden vil på mc donalds...det er jo ikke sundt.. 


Nu har jeg fået en nøgle til kattehjemmet, og jeg fik heldigvis instrukser i at slukke den skide alarm, haha..for det vil jeg altså ikke opleve igen..

















 Hjemad gik det.



Da vi kom hjem, havde mor varmet æbleskiver.
Så vi hyggede os lidt med æbleskiver.



Jeg havde ikke lige mere plads på min mobil, hahah, så det blev igennem snapchat.



 Hver gang min mormor er hjemme hos os, så skruer hun MEGA højt op på tvét, så man virkelig bliver blæst ud.
Vi er ikke vant til at have det så højt..



 Så fik de kære småmad. 

 Vi fik lige set genudsendelse af julekalenderen.
Jeg fik skiftet baggrund.

 Dagen efter juleaften spiser vi altid rester.
Det smager SÅÅÅÅÅ godt, sådan noget julemad.

 Der blev spillet trivial pursuit igen og igen og igen.
VI ELSKER DET SPIL!.(-:







Mormor havde været på spil med fjernsynet igen..det var SÅ højt.
Min mormor, farmor og far sad og så på en dansk krigsfilm, så der var bare så meget larm fra det tv.

 






Min farmor står selv og laver julemad, julesnacks, og julesmåkager.
Ej, det er virkelig noget lækkert guf hun laver.






 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar