mandag den 7. december 2015

Promusica koncert-Søndag den 6 december 2015.

 Haha, jeg skrev engang med en jeg mødte på chatroulette..jep..på min alder.. han var yderst ufarlig og  ret sjov at skrive med faktisk..nå...men jeg kender godt det med at en person man overhovedet ikke snakker med i virkligheden, pludselig skriver hej til en..jeg svarer selvfølgelig altid på de beskeder jeg får..men når man så svarer hej..så sender personen hej igen de næste dag..og sådan bliver det bare ved i ja..lang tid.
 Årh, det hader jeg virkelig..kan de ikke bare gå ud i et andet rum og snakke.
 Jeg elsker at man bare sådan kan smække en sang på, og så kommer man i et andet humør.

Der er en sang eller en sætning til hvert et humør.
Ja, det er utroligt hvor meget nogen kan ligne en anden..

Julekalenederhygge.


Derefter kom der Harry potter og dødsregalierne-del 2 i tv..det var første gang jeg så den.
Så nu har jeg set dem alle..det er en super god serie. 

Hahah, der var et gammelt show med Simon Talbot i tv, der hed damp..haha..det var virkelig sjovt..jeg elsker at se især Simon Talbot.


  





Jeg kom op kl 08:50, da vi skulle have morgenmad kl 09:00. 











Glædelig 2 søndag i advent alle sammen.. 







Jeg gik derefter ud i stalden for at lukke hestene ud.



















 



Vi har en smule træ under en presenning, som jeg gerne vil have kløvet, men først skal de tykke "grene" væk, så jeg kan få sorteret i størrelserne.

 Så kan vi på et tidspunkt få alt det træ vi har liggende udenfor ind under presenningen, så det kan tørre.


 Jeg fik lavet noget plads, så nu skal alle de tynde grene ned i det hul.

 Jeg fik lavet min chokolade banan.


 Og spiste min farmors sure agurker.




 Ryddede ud i vaskemaskinen.


Min far har købt nogle enormt gode bom, der hedder juleskum..de smager vildt godt.




Jeg gik op på mit værelse for at slappe af, og læse avis.




 Jeg skal faktisk snart have filmet den der Japan crate....hm..den har lagt der i ca 2 uger..uden at jeg har åbnet den....er det klamt eller?..jeg tænker også at den der kommer i denne måned, erden sidste jeg vil have, og så opsiger jeg abonnementet.


Et par gange i året holder Alsion åbnet for Promusica som er nogle klassiske kunstnere, dem der elsker musik, og så bare dem der vil med.

Det er ganske gratis at deltage.

Mig og mine søstre er faktisk tit med.

Idag tog mig og Alice derud, da Ida arbejdede..
Mor var sød at køre os derud.








  





 Det startede kl 15:00...næste gang er det søndag den 28 februar kl 15:00..






 



 Når de har spillet i ca 50 minutter er der en pause, hvor man kan købe kage og drikkelse, før de begynder igen i ca 30-40 minutter.






 Mig og Alice fik begge købt en lille kage..det er bare ret vildt, for de koster 20 kr per stk.





 Lidt efter ringer der en klokke, og det er tegnet til at folk gerne må gå ind i salen igen.

Det var en rigtig fin koncert..og der var nogle fine "sange" iblandt..

Klassisk musik er jo cello, fagot, violin, bratch, obo, fløjte osv osv.

Jeg elsker musik hvor violinen er iblandt...jeg har altid ønsket mig at spille violin, men jeg er aldrig rigtig gået igang..




Så gik vi tilbage til sønderborg centrum.












Sønderborg er så flot om aftenen..med alle de lys. 






Vi gik lige en runde i borgen, fordi at vores bus gik en halv time efter. 























Jeg elsker deres julepynt..man føler nærmest at man er på nordpolen.
  
































Så tog vi bussen hjemad.

Det skulle siges at dette var målt til vinterens varmeste dag..der skulle vidst være 12 grader... 


Far hentede os, da vi stod af bussen.





Far skulle lige ind og handle på brugsen..Alice blev ude i bilen.. 












 Da vi kom hjem, havde mor flyttet rundt i stuen, det ser så meget bedre ud end det gjorde før..det er meget større nu:)







 Så fik kattene mad.

 Nu er det blog tid.
 Og selvfølgelig julekalender....
Mor havde lavet risengrød til os....DET SMAGTE VIRKELIG GODT!!..men der var desværre kun en portion til hver.. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar