onsdag den 16. december 2015

Hvor er gymnastiktøjet-Tirsdag den 15 december 2015.

Villevirkelig gerne have længere hår, det gror bare så sindsyg langsomt...Hvad skam lam gøre..
Haha, mærkelig samtale.
Jeg kan godt lide hvis folk fortæller mig hvad jeg har gjort forkert, så jeg kan lave det om.

Jeg indrømmer gerne at jeg hader at lave fejl..det er det værste jeg ved, men man bliver jo ligesom nødt til at erkende sine fejl, og det er der jo nogle mennesker der gerne vil have at folk fortæller til en.
Årh, ja..jeg kan ikke særlig godt lide at høre mig selv på video, fordi det bare lyser så dumt.
Dog elsker jeg at filme(youtube..hvis altså jeg bare kunne så det til at virke) og underholde folk på den måde.























Den sidder da rigtig fint deroppe i kalenderen.
Yaaaay, jeg fik endelig drukket alt mit the, som jeg havde lavet.
Mig og Alice gik op til bussen.


 Jeg hører Justin Biebers album hele tiden.





Årgh...der er en mand der går på den samme sti, på nærmest samme tid som mig..det er han lige begyndt på..det er vildt irriterende for jeg gider ikke at gå lige i røven på ham hele vejen, eller lige foran ham..det ville være så akavet..jeg hader selv når folk gør sådan.


Heldigvis drejer han ind på en sidevej 5-6 minutter efter.





Jeg elskervirkelig at være på kattehjemmet, jeg glæder mig hver morgen til jeg skal derud...det er bare øv med de dyre busbiletter..(bruger rejsekort, som heldigvis er billigere end rigtig busbiletter)










Jeg begynder at kunne mange af deres navne nu.












Lille John, han er altså en virkelig nuttet killing.

Jeg glæder mig til at se ham vokse op og blive en fin kat.
Lige nu er han alt for undervægtig, men han er begyndt at spise meget mere, hvilket jo er rigtig godt.

Han er SÅ sød.


 Her var jeg ved at blive "afbundet" af buttercup og smut.








 Alle kattene har det virkelig godt og trives..det 
gør mig glad.







Jeg var der lidt længere idag, for jeg tiden slipper virkelig væk for en derude...:) 

Ida og Alice kom og hentede mig ved kattehjemmet.
SÅ typisk af dem at have en burger med til mig..øhmm..






Vi var derfor lidt senere hjemme idag.





Så kunne hestene lige komme ud i 2-3 timer.




















Der var ikke mere træ, så det skulle jeg lige ud og flække sammen.




Jeg fik da lavet en hel masse,men når jeg får tid, er mit mål at fylde hele vognen inden jul.


Opvaskemaskinen skulle også lige hurtig tømmes.

Jaja, når ingen andre har til ellerlyst, så gør jeg det jo :-)


Prudst sad og så smart ud på stolen.

Inden jeg skulletil bokwa skulle der lige laves blogindlæg.
Pinkey og Bruno skulle have deres aftensmad.




Der var stadig pølser til kattene idag..de er jo heldige :-P

I pusserne fik vi en pose mandariner.
Nu skinner huset atter igen..bare vent..i morgen kan vi starte forfra.

Uhm, der er intet bedre end kakao med flødeskum her i julen.

Bloggen skulle lige fortsættes på.

Nogle gange når jeg ikke at lave bloggen færdig, inden jeg skal noget andet, da jeg hele tiden laver noget..haha, jeg slapper aldrig rigtig af.
Nå, men så laver jeg da bare ligelidt mere på den når jeg er færdig med dagens syssler.
Jeg kunne ikke finde mit idrætstøj, hvilket er lidt øv, når det er sidste gang til bokwa..

Så jeg blev nødt til bare at smide noget på..som stadig sad okay, og lignede idrætstøj.






















Ida kørte mig til sønderborg, da hun også selv skulletil guitar.







Ankommet til sønderborg.






Ida satte mig af der hvor hun går til guitar, da jeg skal vente i ca 15 minutter, og  Ida starter lige præcis kl 19:00.
Så jeg går hele vejen ned til der hvor jeg går til bokwa.
Så var det sidste gang til bokwa.

Jeg ved ikke om jeg starter til bokwa igen, for bustiderne er virkelig slet ikke til at samarbejde med..men jeg vil rigtig gerne gå til det igen.

Da det var sidste gang til bokwa havde bokwalæreren bagt småkager, taget slik, the, kaffe og pebermyntekager med..det var virkelig hyggeligt..

Ida ventede på mig, så jeg kunne køre med hjem igen.










Hjemme.


Lige da jeg kom hjem, tog jeg mig et bad. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar