søndag den 13. december 2015

picnictur-Lørdag den 12 december 2015.

 Det er så rigtigt, for der er jo ingen andre end dig selv der kan tænke inde i dit hovede..og det er jo logik nok..de kan selvfølgelig godt påvirke sine tanker, men de ville aldrig kunne tænke for dig.
 Oh, dont say it never happened..
Ej, folk plejer forresten altid at lytte, når jeg endelig får åbnet munden..haha...
 Nu har alle jo mobiler i deres lommer eller hænder, men jeg ville dog stadig sprøjte vand på personen..hah:-)
 Jeg HADER mørke, og det har jeg altid gjort..jeg er mørkerad...så jeg tør ikke at gå nedenunder i vores køkken eller stue, hvis der er mørkt og ingen dernede.

Jeg sørger altid for at tisse, inden jeg går i seng.



Det beskriver mig ret godt faktisk.


  At have penge betyder meget for mig, for jeg elsker at forkæle mig selv og min familie.

Jeg tror på det bedste i alle mennesker, men alligevel passer jeg på, for jeg er meget let at overbevise.

Jeg mister ikke så let besindelsen, men hvis jeg er gal, SÅ er jeg gal..

Jeg elsker naturen og dens farver..oplevelser i naturen er mere tiltrækkende end indendørs aktiviteter.

Jeg HADER forandringer, og vil helst gerne have at alt er som det plejer.

Jeg kan godt være lidt følsom nogle gange, haha..just ask my sister.

Når jeg laver noget, så vil jeg gerne have at det er perfekt, og ser ordentligt ud, og så vil jeg gerne lave ting selv.

Jeg KAN ikke lade folk i stikken, hvis jeg først har fået en opgave, så gør jeg den færdig, jeg stikker IKKE bare af fra den..
Jep, jeg er meget generøs, og vil gerne dele med andre...Jeg plejer meget tit bare at spørge min søster om hun vil have nogle penge(hun er ikke 18 endnu, så hun får kun lommepenge)

Jeg får tit at vide at jeg er en lille pige,men utrolig stærk..

 Hidsig og stædig passer meget godt, og det skulle man ikke tro..spørg bare min familie..hvis jeg først har sat mig fornoget, så stopper jeg ikke lige med det samme.


Jeg kom op kl 10:00 idag. 




  

 I pusserne havde vi fået et mega sødt hjerte med bom i.





 Idag havde jeg bare lyst til at ligne lort, og INTET gør for at mit udseende ville være blevet glamourøst..





 Kender i det humør, hvor man bare gerne vil være alene, ligne lort, og have selvmedlidenhed?

YES, I HAD THAT DAY!.
 hAHAHAHAHAHAHA.....Alice skal lave et projekt i skolen, hvor hun skal lave en trailer til en radio på computeren.

Ida hjalp med at optage og snakke i traileren osv.

De var igang med at optage(og det vidste jeg ikke)

Så jeg kom ind i stuen og sagde URGHJRGGH!, sådan for sjov...

Og de manglede kun at optage omkring 20 sekunder....hahaha..det var virkelig uheldigt, men også meget sjovt.






Og da vi hørte det igen, så lød det bare mega sjovt.. 







 Hestene kom ud.


  




 Lille Harald.




Se hvor sød han er:-P




 Mig, Ida og Alice tog på en lille køretur med en picnic kurv fuld af the, popcorn, chips, og resterne af slikket fra far.



 Jeg lignede stadig lort.


  






 Det ligner Ida er ved at kramme et træ..
 Vi kom ud i skoven hvor vi lige var og så os omkring.




Det her væltede træ, hedder Kalle Kamel, og der var vi meget tit sammen med børnehaven, for det var jo sjovt at klatre rundt på, og få en lille hyggelig picnic ved.









Derefter tog vi ud til et sted, hvor vi også har været meget med skolen og børnehaven.

For flere hundrede år siden lå der nemlig et/en slot/borg her.

















Der er vand rundt om "slottet", så der ikke kan komme uvedkommende derind og angribe..(det gør der så ikke mere, for nu ligger der jo ikke noget slot mere.) 


 Jeg ved ikke lige hvor holdbar broen er mere...Jeg håber de restaurerer den engang imellem.



Vi havde jo vores the med som vi indtog nede ved en strand, imens vi så ud over vandet. 





 Der er ikke noget mere smukt end et stort hav...Jeg er glad for at bo på en ø(Als)for der er ikke ret lang til vandet.














 Godt at kameraer har selvoptagning på.

















   
  



Så kørte vi videre.






 Og var hjemme kl 16:00.
 Hestene kom ind.






Jeg er ved at øve mig på Justin Biebers sange, da jeg håber at komme med til hans koncert.
 Kattene fik mad.






Nu ville jeg altså prøve at lave gløgg. 



Prudst sad og kiggede på og duftede med. 









Jeg kunne ikke finde hakkede mandler, så jeg proppede bare helemandler derned.


 Og meget få rosiner, da jeg ikke er så vild med rosiner.











 Jeg vil sige at gløgg smager godt, bare ikke det jeg lavede..måske var det bare forventningen der lød fantastisk...Jeg har smagt gløgg der smagte godt, men det er ret lang tid siden...måske har min smag ændret sig.


Nå, men vi så ihvertfald julekalender. 





Jeg fik skiftet min baggrund.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar