torsdag den 3. december 2015

Stemte til EU-retsforbehold-Torsdag den 3 december 2015.

Det er frygteligt at de allerede begynder med at sætte og sælge julepynt op i butikker i oktober.

Jeg synes det er fint, at begynde at pynte op den 20 november.

Min mor har åbenbart styringen af julepyntningen i vores hus..og hun gider faktisk ikke at pynte særlig meget op, hvilket jeg er ved at DØ over..for jeg ELSKER julepynt og det at pynte op..det er vildt hyggeligt.

Vi har faktisk ikke noget julepynt oppe i vores hus lige nu..vi må ikke for mor..hun sys det roder..og hun vil vente til det er tættere på jul.

JEG KAN IKKE VENTE!..når jeg får mit eget hjem, så er der julepynt oppe den 20 november, haha :-)
Det har jeg gjort rigtig mange gange, det er lidt underligt..
Haha, det ligner jo også rigtig godt.:-)
Haha, den der opfandt kram må være en meget kærlig person,..:D


Igår aftes så vi absalons hemmelighed, og juleønsket.


Jeg kan ikke lide at der er så mange julekalendere, for jeg bliver forvirret over hvilken en jeg vil se...Jeg har det fint med bare at se 2.
Mor fandt forresten vores kalenderlys igår, inde på fars kontor.
Nu skal vi bare brænde ned til den 3 december.






 Jeg fik skiftet min mobil baggrund.








Idag skulle jeg ud til kattehjemmet, så jeg kom op kl 06:20 ca.



Min fangst idag.
Jeg havde lavet krøller i mit hår....de var dog alle ude da jeg kom hen til kattehjemmet...så giver det jo ingen mening at lave krøller i sit hår...det holder dog om sommeren..


























Yaaay, vores kalenderlys pynter godt ude i køkkenet.



Vi har altid det problem at vi ikke får det brændt ned til dagens dato..




Så gik mig og Alice op til bussen.

Jeg var så dum at lave varm kakao her til morges, i den tro at jeg kunne nå at drikke det.....øhmm...nej..Mai-Britt, du kan ikke engang nå at drikke din the, om morgenen, så kan du nok heller ikke nå at drikke en varm kop kakao.
Jeg elsker kakao alt for meget til at kunne smide det væk...så jeg tog det med mig op til bussen....Jep..im so like that..i dont wanna waste anything.....
Jeg fik det drukket inden bussen kom heldigvis.

Jeg havde en pose med, hvor jeg lagde koppet i, og så i min taske.


Jeg havde virkelig brug for at høre musik her til morges..kender i ikke den følelse af at i bare er NØDT til at høre noget musik...Jep..mine høretelefoner (nr 46789098765647382910,56789) er gået i stykker IGEN!...så jeg kunne kun høre skrattelyde...møg hamrende irriterende..jeg har nok brugt omkring 150 på høretelefoner i mit liv..


Da jeg var på vej til busstationen ringede min mor pludselig..jeg har ikke lyst til at snakke i mobil i en bus, der er proppet med mennesker...så jeg smssede istedet for..

Min mor ville gerne køre mig hen til kattehjemmet.




Så kunne jeg fint aflevere koppet i bilen, så det kunne komme med hjem igen.

Det gik meget bedre idag, men det er også fordi jeg gik tidligere i seng.


Kl 13:00 ca var jeg færdig.

Der er en virkelig flot rød og hvid kat, med mega meget pels der er ankommet til kattehjemmet..hold op den er flot..

Der er også en mega nuttet kat,med små øjne der hedder Alice, ligesom min søster.

Der blev solgt 9 katte i lørdags og 4 i går aftes, så der er i alt blevet solgt 13 stk, det er rigtig godt.
Så gik jeg mod busstationen.










   








Idag gik jeg altså den samme vej som jeg altid plejer.
Jeg havde taget indholdet fra mine julekalendere med i lommen, på vej hjem.




















 Jeg  skulle lige på biblioteket for at hente mine bøger..(det er serien der hedder døden i dine øjne)











Og så gik jeg op til bussen.











And when i came out of the bus, i walked home.





















  



Nogle gange vil jeg gerne hurtigere hjem, så det sker at jeg sommetider løber hele vejen ned af vejen. 



Hjemme.











Prudst kan ikke særlig godt lide regn, vand og vådt græs, så hun VILLE bæres..vi gik sammen ud for at se hvad Pinkey og Bruno lavede, efter vi havde lukket dem ud.

























Ens sko bliver så mudrede, efter man har været på marken..




Minnie, Harald og Stribe er ligelade med vand og våde poter.


De fik sig lige noget mad inden de skulle have deres aftensmad. 





Hahaha, jeg facerapede Alices computer da hun var på toilettet.





Nu skal jeg bare have læst min anden bog færdig, så jeg kan begynde på denne serie her.

Jeg gik igang med at lave noget varm kakao.


Dækkede et hyggeligt bord.
Imens jeg ventede på at alle fra familien kom hjem, sa jeg og læste et par afde aviser jeg ikke har fået læst, da den travle hverdag tager overhånd nogle gange....














Så var vi alle samlet, og vi kunne få kagen.






Jeg ryddede lidt op og  i vaskemaskinen. 

Hestene kom ind og fik deres mad.

Det samme gjorde kattene.
Der kommer jo landsbyhospitalet hver dag kl 17:00, og det er en virkelig god serie, der varer en halv time..det er dog ikke altid jeg har tid til at se den..min mor ser den hver dag..det ville jeg også gerne..men det bliver dog til et gensyn en gang imellem.
Idag havde jeg tid, så det skulle nydes.

Da landsbyhospitalet var ovre ville mig og Ida op på vores bys forsamlingshus for at stemme til EU forbeholds-valget.


Mor og far kørte lidt senere...Alice bliver først 18 næste år,så hun kan jo ikke stemme.


Det her var første gang jeg kørte med Ida.

Hun fik jo kørekort igår....







Så kom vi op til forsamlingshuset.







 Jeg må ikke tage billeder i stemmeboksen...sååå......i did not....

Men jeg fik stemt...jeg har ikke lyst til at sige hvem jeg stemte på her,men hvis i er meget interesserede i at vide svaret så spørg..

Nu er der julekalender.:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar