torsdag den 17. december 2015

Lille John-Onsdag den 16 december 2015.

 Det er rigtigt..det kræver alt muligt..
 Thats rigtht too.


Jeg synes det er vigtigt at man nogen gange tænker på at gøre andre glade, og gør noget for andre, som du gerne vil have at andre gjorde for dig.

Det er faktisk også rigtig vigtigt at gøre noget for dig selv, som en lille overraskelse.

 Jeg absolut hadede når folk eller lærere påpegede at jeg var stille..jeg hadede det.

Det er så nedladende for en stille at få at vide at du ikke siger så meget, for du ved det jo godt selv, så det at der er en der siger det, gør bare at man hader det endnu mere.
For min generthed er den del jeg mindst kan lide ved mig selv.
Selvfølgelig er det en stor del ved mig, der gør at jeg er mig,men den må godt lige holde en pause engang imellem.
 og dem der ikke er stille, de ved jo ikke hvordan det er.



Vi fik noget marcipan i pusserne idag.


 Det var dejligt at jeg havde tid til at spise morgenmad i et roligt tempo, og læse avis.


















 Yaaa, kom nu med noget sne, så det føles lidt mere som jul og vinter.
 Far skulle til sønderborg, så mig og Alice kørte med.









 Ej, det var altså virkelig koldt her til morges, da jeg gik mod kattehjemmet.






Ej...Nu var ham manden  der igen...
Han får mig til at gå på den forkerte side...og det må man jo ikke...

Men det bliver jeg nærmest nødt til, for ellers skal jeg gå lige bagved ham, og det gider jeg ikke at gøre i 10 minutter.







 Hahha, jeg håber ikke vandpytten breder sig mere, for så skal jeg til at tage svømmeluffer med.







 Jeg er der altid 12 over, hvilket jo er en fin tid.



 Nu venter jeg bare på at få en nøgle, så jeg selv kan låse mig inde.
 Det gik hurtigt idag, da jeg var sammen med en kollega om en af afdelingerne.

Der er 3 afdelinger.
Pav 1, pav 2 og pav 3.

Jeg er mest i pav 3.








 

 Jeg går og hører Justin Bieber HELE TIDEN, så jeg kan øve mig på hans sange, til når jeg skal til hans koncert næste år.











  Der var faktisk ret mange mennesker på gågaden her da jeg gik igennem.
De er nok ude og købe julegaver.










Jeg skulle lige på toilet-besøg i borgen. 






Der var også et hav af mennesker i borgen. 




  
Der gik lige lidt tid til at min bus kom, så jeg ville få tiden til at gå med at gå hen på biblioteket.
Det er så trist, hvis det virkelig bliver aktuelt at det flytter hen til den gamle ewers bygning, for så skal man gå så langt..Det er ret ærgeligt, for når jeg skal vente på min bus, så går jeg hver gag ind på biblioteket..der kan man bruge lang tid.

O det kan jo ske at man ikke når bussen, hvis biblioteket flytter, for så ligger det så langt fra busstationen. 



















Der brugte jeg lige 10 minutter inden bussen kom.

Haha, der var en dreng på måske 18-20 år der kom ind i bussen med 2 venner.
De 2 venner satte sig bag mig,men fordi at bussen var lidt proppet, blev den sidste dreng nødt til at sidde ved siden af mig.

En af de andre drenge der sad bagved mig, spurgte ham drengen der sad ved siden af mig" er hun lækker hende du sidder ved siden af"

Ham drengen der sad ved siden af mig,grinede bare lidt og kiggede bagud.

Haha, det er så typisk drenge at spørge om sådan noget, er det ikke?

Han troede sikkert ikke jeg hørte det..MEN det gjorde jeg....selvom jeg sad med høretelefoner i ørerne, for på det tidspunkt var min musik stoppet, da jeg lige var faldet over en video på facebook, og så stopper det musik man hører på spotify. 

Haha, men sådan noget har jeg ikke imod, jeg synes bare det sjovt..


 Jeg gik en anden vej hjem idag, fordi at jeg skulle hen på brugsen og hente min goodiebox.
















   




















 Og så var jeg hjemme.


Prudst var virkelig klamrende idag..altså hun ville VIRKELIG gerne op til en..men sådan nogle perioder har hun nogle gange.



Jeg var virkelig i et enormt godt humør, og det har jeg været hele
dagen.

Da jeg kom hjem, var min mor i dårligt humør.. det ødelægger bare lige ens humør lidt, når der er en der brokker sig og bare går surmulende rundt.

Men sådan nogle dage har alle folk jo.


Prudst fik så lov til at sidde på min skulder.
Det er nemmere for hende at sidde der, når man har jakke og stort tørklæde på. 









Min goodiebox er virkelig smuk.
Jeg har dog ikke åbnet den endnu.
Jeg tænker lidt på at pakke den ind og lægge den under juletræet, men jeg er ikke sikker på om jeg gør det. 


 Jeg skulle ud og lukke hestene ud, og så lå min lille Stribe og tog sig en morfar i halmet...Hun er så sød når hun tager morfarer randomme steder.


  







 40 minutter efter, og Prudst sidder der stadig..















  





 Jeg har downloadet sådan en underlig app, hvor folk der søger arbejde lokalt eller tilbyder arbejde lokalt kan tilmelde sig på.

Men den er altså lidt skod efter min mening, så jeg slettede den igen.



 Jeg elsker at se kattene løbe rundt og lege i mudderet og græsset og bare være rovdyr.


 Jeg satte mig til at se genudsendelse af julekalenderen fra igår, da jeg jo var til bokwa.






Kan i huske den lille killing jeg havde et billede med af igår(lille John)...Den er desværre blevet aflivet... efter min mening uden grund.

Den var begyndt at spise mere og så friskere ud..og så synes jeg det er egoistisk bare at aflive sådan en lille mis, når den rent faktisk har fået det bedre...den fejlede jo intet..den var bare undervægtig..man kunne have fået den sødeste mis ud af den..men nej..det synes den der tog beslutningen åbenbart ikke..

Im pissed...



Jeg kan stadig ikke finde mit idrætstøj...så det blev dette her igen..











Ida kørte mig op til bussen. 


Igen igen hører jeg min Justin Bieber.


 Lige inden vi kørte tog jeg 2 mandariner med, da jeg var en smule sulten, men jeg nåede ikke at spise dem før jeg skulle ind i bussen, og jeg har jo ingen skraldespand med mig, så jeg kunne ikke skrælle dem..jeg ventede til jeg kom ud af bussen.









Sidste gang i denne sæson at jeg skal vente 10 minutter ude i kulden før der er zumba.

Jeg glæder mig så meget til næste sæson og til at lære nogle nye danse. 

 Efter zumba skulle jeg jo hjem igen..men vi stod og julesnakkede osv, at jeg var ved at glemme bussen..heldigvis nåede jeg den..




















  
Min far køber millioner at appelsner hvert år i december, så vi skulle lige en tur på rema1000. 



 Hjemme. 


Minnie elsker at løbe ind ad døren og rulle sig rundt på vores gulvtæppe..det er virkelig sødt.

De er jo ikke indekatte vores 3 andre katte.
Jeg ville gerne have det sådan at de kunne gå ind og ud som de ville, men det vil mine forældre ikke have, og det er jo dem der bestemmer i sidste ende.

Det villevære så underligt hvis Minnie, Harald og Stribe var indekatte, ligesom Prudst.

Prudst bliver jo nødt til at komme lidt ind,da hun er den ældste og ikke hører så godt mere, men hun kan ALTID komme ud, når hun vil.





 Jeg fik lavet et lille instagram af Stribe der sov i halmet.

 Der er et firma der har været så søde at donere rigtig meget foder og kattegrus til kattehjemmet.

Det er virkelig stort af de folk der donerer SÅ meget.

Men også dejligt, for så kan vi bruge de penge det ville have kostet på medicin, neutraliseringer, øremærker og regninger.



Vi er oppe på 100.000 kr nu!!..Hold da fast, det er sgu dejligt for kattene..hvis bare  de vidste hvor meget vi gør for dem,:-)

De skal jo have det godt.

Vi har nu penge til et halvt år.

Vi bruger ca 200.000 på et år.
Det er jo dyrt at få neutraliseret, vaccineret og øremærket alle kattene.
Vi har plads til lidt over 100 katte.

Lige nu tager vi ikke flere katte ind, for hvis vi er tvunget til at lukke, ville vi skulle aflive de katte der blev tilbage, og det er der INGEN af os der ville have hjerte til at overvære.

ABSOLUT KATASTROFE. 

 Jeg fik skiftet min baggrund igen igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar