torsdag den 10. december 2015

Justin Bieber kommer til danmark!-Onsdag den 9 december 2015.

Det betegner mig ret godt..........Hehe...
Årh..jeg ville elske at få sådan en kæmpe bamse, så kan man bruge den som pude :)
Ja..det er så uhøfligt..de glor bare på en som om man sagde noget rude til dem på kattesprog..
Hmm...han kunne jo have sagt my name is marc with a c instead of a k..


Oppe som sædvanligt.

I pusserne fik vi en pakke smarties.










 
Idag kunne far også køre os til sønderborg, da han selv skulle til sønderborg, så mig og Alice kørte med. 





Og så skulle jeg jo gå hen til kattehjemmet.
 















Ankommet. :-)


Idag gik det lidt hurtigere, så jeg var færdig kl 11:00.













Ja, solen havdejeg i øjnene igen igen...trælst...


Ej, man...kender i ikke det hvor i kommer hen til et lyskryds, og så bliver den lige præcis rød når i står og skal over...så bliver man jo nødt til at vente..














OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG......I CANT BREATHE!!!!


Justin fucking Bieber kommer til DANMARK den 2 oktober 2016!!!!...

I AM GOING TO BE THERE...WELL..I HAVE TO!!!.

Jeg vil så gerne med...desværre er jeg den eneste der vil med, men Ida tænker på at hun også gerne vil med, for hun ved hvor meget jeg har drømt om at komme med...det er sødt af hende...

Ida ville også rigtig gerne med til coldplay koncerten i telia parken..der havde jeg tilbudt at tage med, men hun fik ikke biletter..så det var rigtig ærgeligt...heldigvis har hun været til en coldplay koncert før...så det er jo suer duper.







  



  









Jeg gik forbi en mand med en raflebøsse,han havde en slange i i næsen, men jeg ved egentlig ikke hvad han samlede ind for.

Jeg gik forbi ham...

Men undervejs op til føtex, fik jeg dårlig samvittighed over at jeg ikke havde givet noget støtte..jeg fik helt ondt i maven af det..

Så jeg gik tilbage og gav ham mine sidste småmønter..9,50 kr. 



Og ønskede ham god jul.. :-)

Jeg havde egentlig gemt dem til en kop varm kakao, men min intuition sagde at det at støtte var vigtigere.




Så tog jeg bussen hjemad.














Og så gik jeg hjem. 








  



Hjemme.


Jeg havde fået købt julegløgg og kakao.


Jeg kan jo godt lide gløgg, og vil gerne prøve at lave det selv...så derfor..^^



Jeg gik lidt rundt sammen med min kat Stribe.





Hun er en lidt sky kat at være og folk vil nok kalde hende lidt "sur", men jeg kender hende rigtig godt, og ved hvordan hun er, så for mig kan hun ikke være bedre end den hun er, for jeg elsker hende ubeskriveligt meget <<3 






De andre basser, som jeg også elsker meget kom udenfor..

Bar til en orientering..jeg elsker selvfølgelig mine dyr, og familie lige meget..:)









Da Alice havde fået fri fra skole, og var landet i vores by(som jeg ikke nævner navnet på) ville mig og Ida køre op og hente hende på busstationen.

Vi skulle have vores farmors bil ,da min far havde den hvide passat.

Det var første gang Ida skulle køre i farmors bil så.


Men det gik også fint. 

Jep, der var mange der gik ud ad bussen:)






 Vi skulle lige hæve penge på banken først.








Og videre gik det til genbrugsbutikken nede ved vores skole, som vi gik på fra 0-8.


















Hahah..Ida ville lave et tøjsæt til mig, som jeg skulle prøve...hun kom op med dette.















Det er nok ikke lige min stil, men det passede da godt sammen.










  


 Jep, vi står alle 3 i det samme omklædningsrum,for de har kun 1.




Det er  ret trængt.





     
   

    
  

  


 Da vi havde været derinde i ret lang tid, så tog vi hjem. 





 Jeg havde fået købt lidt, men det kommer senere.






Vi har fået en lille tradition med at høre sangen der hedder hotline bling af drake..

Her.
https://www.youtube.com/watch?v=uxpDa-c-4Mc

Haha, fordi den er så underlig, men også ret god..men den er sgu også lidt mærkeligt..


 Vi tjekkede lige ind på rema et smut. 


Jeg købte den ikke,men ej, hvor er det en mærkelig opfindelse det her.







Så tog vi hjemad. 


 Mor havde hunget nogle fine hjerte tallerkner op..det var virkelig hyggeligt.






 Jeg var sulten, så jeg varmede noget mad fra aftensmaden igår.

Jeg havde købt disse mandler(vidste i godt at nødder erVILDT dyre????) til at lave gløgg af.


 Jeg fik købt dette tørklæde i genbrugsbutikken, fordi at jeg gerne ville prøve noget nyt, og dette kan helt klart give mere farve til et outfit.


Og nogle sorte leggins.
De ser helt vildt store ud her, men det er de egentlig ikke. 




Jeg så genudsendelse af julekalender fra igår af, da jeg jo var til bokwa.


 Jeg klædte om til zumba.


Ida kørte mig op til bussen..Hun er helt vild med at køre.(det kan det næsten lyde som) 






 Ej, det her var en rigtig sød historie, jeg så på facebook.














 Zumba starter altid kl 19.00, så jeg skal altid vente i ca 10 minutter derhenne.

 Da zumba var færdigt, tog jeg hjem.









Far hentede mig. 


Vi skulle lige på rema og handle et smut.












 Endelig hjemme.
 Nogle gange når jeg børster tænder, så lader jeg Minnie komme ind i vores gang..det elsker hun.

Hun begynder med det samme at rulle rundt på tæppet.:)





Så gik jeg i bad. 








Det var virkelig dejligt at stå under det varme vand..jeg hade en følelse af at jeg kunne stå der i rigtig lang tid..jeg ville bare ikke føle kulden, når jeg gik ud...Jeg er jo født i maj, så jeg er et sommerbarn, jeg behøver varme. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar