tirsdag den 15. december 2015

Idas fantastiske mad-Mandag den 14 december 2015.

 Jeg vil hellere kigge på noget andet..tror jeg..eller ikke?..
 Det kunne være fedt at gå på den skole så..for det er dælme flot, og en person med overblik for hver kvadratmeter.
 Yup, for jeg hader at blive vækket, når jeg kan sove lidt længere..dog kan jeg ikke fordrage at sove længere end til 10:00-10:30.
 Det er faktisk ganske rigtigt..og hvis tankener negativ, så eksploderer ens dag nærmest.





  


























Ida ville gerne køre mig og Alice op til busstoppestedet.



 Det er sjovt, når vi alle skal noget om morgenen, for så flyver alle rundt i huset, og gør sig klar, og alle skal det samme på det samme tidspunkt.

Vi har kun et badeværelse, og jeg kan ikke klare lugten af mennesketis..alle andre former for tis rager mig en papand, men mennesketis..AD!..så inden Ida eller Alice står op, så prøver jeg at gøre mig klar inden de skal på toilet...men det er det samme hver morgen..haha...hvis jeg ikke når det, så er det bare ærgeligt. 




Ej, her til morges sad jeg på et sæde, hvor der sad en dreng på min egen alder tror jeg.

Bussen stopper jo ude foran skolerne, men jeg skal jo af på busstationen.

Jeg kan godt lide når de folk man sidder på sæde med skal ud før en, for jeg foretrækker bedst at sidde ved vinduet.

Men hverken  jeg eller ham hoppede af.

Og nu kommer problemet.

Der begyndte at komme tomme sæder i bussen, men jeg flyttede mig ikke..
Hvordan er busreglerne med det.
For jeg sys det var ret akavet at jeg bare blev siddende, og ikke rykkede mig over til et andet sæde.
Men jeg ville ikke have at han troede jeg sys han stank eller var ulækker, og det var derfor jeg flyttede mig
(han stank nu ikke, og han var heller ikke ulækker, det var bare et eksempel)

 Ankommet på busstationen.

 Det er altså stadig rigtig smukt med de lys på gågaden.
 Men det var skide koldt..det føltes som om at temperaturen var under frysegraderne.















Der var glat på vejene og der lå også en del frost på græsstråene.  






















 Flot himmel over kattehjemmet. 

 Der var blevet solgt/reserveret et par stykker.


Jeg elsker virkelig at være ude på kattehjemmet..jeg har fundet noget som jeg holder af at lave, og jeg føler slet ikke det er trælst..jeg føler mig lykkelig af at hjælpe dyr, som jeg elsker..Det har været min drøm siden jeg var lille.

Jeg vil hjælpe dyr og pleje dem..jeg duer ikke til andet.

På den anden side er det rigtig rigtig trælst at det er ulønnet, for så er jeg tvunget til at finde noget andet...men hvad gør man, hvis man har fundet det man føler man gerne vil lave resten af livet..

Det kan jeg godt se ikke er så smart...jeg overvejer virkelig at blive selvstændig med eget kattehjem og butik med dyreartikler.
Der skal også ligge en virksomhed, hvor der er ansat 1 eller 2 dyre-adfærds-uddannede, hvor folk kan komme med deres dyr, hvis dyret har det svært..og måske også en dyrefrisør.

En mark ved siden af, og et par dyr, folk kan komme og kigge på og hvor små børn kan lære om dyrene...så er der ikke mere i den skid..



Burde jeg gøre det?..Gud, jeg har alt for mange ideer...


Frii.























Jeg skulle lige i borgen for at købe en enkelt julegave. 



 Årh, de har fået så meget fedt tøj..men jeg skal ikke have noget lige foreløbig.




 Og så tog jeg hjem. 












  Jeg gik hjemad. 









Det var virkelig god timing, for jeg mødte far på vejen hjem, så jeg kørte med ham de sidste 4 minutter.
Hjemme.
Hestene kom ind.
Kattene var rigtig heldige idag, da vi havde en pakke pølser, vi ikke skulle bruge..de var over datoen.

D blev vidst ret glade.


Blog tid. 

Det er hyggeligt at sidde med en god kop the imens.
Uh, jeg læser jo en hel bunke blogs om dagen, så inspiration er der nok af..denne mascara tiltrækker mig.
Yaay, jeg vandt 5 point i det eneste julespil jeg spiller i år.
Ida havde dækket et utrolig smukt bord.
Hun ville nemlig gerne lavet flæskesteg, rødkål, gammeldags hvidkål, brun sovs, og kartofler.











Inden aftensmaden,sad jeg og hyggede med Prudst ved varmen, og så youtube.





















 Efter aftensmaden gik mig, Ida, Alice og far en tur, inden julekalenderen. 









'







 




 Vi gik ned for at se på julelysene i byen. 



  










 

Vi skulle ikke gå sådan en lang tur, da vi jo skulle når hjem, så vi kunne se julekalender.




 Vi var dog hjemme 10 minutter efter den startede, men vi har Absalons hemmelighed på dvd, og har jo set den før, så det gør ikke så meget.






Jeg har fundet en ny youtuber, som jeg selvfølgelig har abonneret på.


Han er.......................................................................................................................................................................................................................................................................................hmm........................................hm.......................hm.....................hm............RET SÅ lækker.





og han er ret dårlig til at beholde sin bluse på(yup girls, im not lying)



Hes is soooo blessed..





¨¨

 JEG HAR FÅET TWITTER!!!.

Jeg aner bare ikke rigtig hvad jeg laver, for jeg kan slet ikke finde ud af det.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar