lørdag den 5. december 2015

Kind of a family day-Lørdag den 5 december 2015.

 Haha..ja, der er altid nogle ting man ikke er så god til..det vil der jo altid være..Det er det der gør os til forskellige mennesker.
 Der er den seje nøglering igen...jeg ved dog ikke hvor man kan få dem henne?

Måske kan man bare søge på cat key holder...
 Hahah...det er sgu rigtigt nok...de afslører jo nærmest bare sig selv på den måde.
 Jep..så æd en masse guys, så kan i også stå stille i stormvejr...Hhaha.

Absalons hemmelighed. 








Vi havde lidt the og slik til om aftenen igår.




Der kom Harry potter og dødsregalerne-del 1 i går aftes..jeg har kun set den film en gang før..dog tror jeg aldrig jeg har set Harry potter og dødsregalen-del 2 før...men den kommer så i aften 20:30..Så den skal helt sikkert ses.




















Idag stod jeg så op kl 09:00. 







 Julekalenderen. 


 I pusserne idag fik vi et sødt stearinlys, med en julemand i...man syntes næsten det er synd at brænde det.









  
















 Ida var på arbejde, så mig og Alice sad og snakkede i måske 1-2 timer..haha...om alt muligt...Jeg elsker når man sidder og bare snakker og snakker...vi snakkede om vores relationer til folk, og hvordan vi ser hinanden i familien og bare generelt ALT:-)..Det var rigtig hyggeligt..





Så kom hestene ud. 







 Lidt efter spurgte farmor om mig, Alice og far ville ind til hende og spise skinketærte med hende.

Mor var kørt på besøg hos sin søster..altså vores moster.. 



 Farmor havde besøg af hendes bror, svigersøster, og min fars kusine og fætter.

Det var rigtig hyggeligt at spise tærte alle sammen sammen.

 Vi får altid resterne når farmor har haft gæster, fordi hun ikke kan spise det hele selv..men vi er jo 5, så det ryger hurtigt ned.

Hendes æblekage.
 Sure agurker...hun laver VERDENS BEDSTE sure agurker.
 Æblemost.
 Og tærten..Wow..den var god..Jeg ønsker mig min farmors mad i julegave.
 Så røg der også lige et par hjemmebagte småkager med...


 Da vi havde været inde hos farmor, var man selvfølgelig mega mæt...det er man altid, for der er altid dessert efter maden.

Jeg slappede lidt af på stolen.
 Jeg tror der sidder en kat INDE i mit hovede...Jeg kan ikke rigtig se...Hahaha..




Hun er bare ligeglad, hun vil bare gerne sidde på mit hovede.




  
























Lidt efter satte vi os ud i køkkenet og snakkede med Alice igen igen..haha:)















 Vi sad og snakkede lidt om musik og julegaveønsker.



 Hahah..vi har fået os en moderigtig kat..


 Så var det min tur til at muge ud hos hestene, så det gik jeg ud og gjorde.
 Alle kattene er med en hvorend du går, og så sidder de altid og kigger hvad du laver.







  



 Færdig,pænt og rent.


Nuurh,kattene venter altid pænt på en, eller rettere sagt..de forfølger en hele tiden...:) 



  




 Nuuurh, der er Harald ved at strække sig...det er så nuttet..



 Så kom hestene ind.


Og kattene fik mad. 



Alice er ved at gøre rent ude i vores udestue, og det er bare blevet så flot..Hun vil nemlig overraske mor, når hun kommer hjem, fra at have besøgt hendes søster og mor. 




 Der er lige pt, lidt fyldt af ting der skal smides ud eller ryddes op..





Jeg gik i bad. 



Om 30 minutter er der Absalons hemmelighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar