fredag den 18. december 2015

Justin Bieber biletter-Torsdag den 17 december 2015.

Hvor kunne det bare være smart og praktisk altså.
Det giver faktisk meget mening for mig..


Og man jokker bare sine fødder ned i det hul hver gang, selvom man har sagt til sig selv, at det ikke er meningen, haha..livets store problem.
Jeg elsker mønstrene og kombinationen af den røde farve og den sorte.
Pallietterne giver lige det sidste pift.





















Jeg fik ryddet op i opvaskemaskinen. 

I pusserne fik vi noget marcipan-chokolade.
Far kørte mig og Alice til sønderborg, for han skulle selv til sønderborg.




Idag går Justin Bieber biletterne jo til salg.
Ida har fri idag, så hun har lovet at sidde klar 09:50, så vi kan få 2 biletter.
Biletterne bliver sat til salg kl 10:00.

Jeg var på kattehjemmet kl 08:00 idag.
Jeg har jo ingen  nøgle, og hende jeg mest arbejder sammen med kommer lidt over 08:00.
Så jeg skulle lige vente i lidt tid.

Jeg stod og spiste chokolade imens.

Der blev forresten solgt 8 katte igår.:-)



Så kunne vi komme ind.


I løbet af dagen smssede jeg med Ida,for at se hvordan det gik med de biletter.

Hun var omkring nr 5694 i køen....:/

Da jeg var færdig kl 12:00 ville jeg hurtigt hjem, så jeg kunne være med til at få de biletter.






Jeg skulle lige klare de 20 minutter det tager at gå hen til busstationen. 



   




 Idag havde jeg så meget overskud at jeg gik hele vejen rundt om søen.




 Jeg er helt afstresset, når jeg har været ude på kattehjemmet.




Men jeg har også hørt at dyr er med til at afstresse og hjælpe personer der er stressede,har det svært eller lider af psykiske sygdomme.
Jeg tror på det virker.
Dog har jeg ikke nogle psykiske sygdomme, og jeg føler mig heller ikke så stresset i hverdagen, men det er beroligende. 






   



  










Jeg mødte ham manden der stod med indsamlings-bøssen igen... jeg gik lige forbi ham, for jeg skulle nå min bus.
Og jeg skal gemme mine små mønter til en julegave til en jeg kender.

Men hold op, jeg har dårlig samvittighed over at gå forbi ham. 

  



  Jeg fandt ud af at der alligevel var ret længe til bussen kom, så jeg gik ind i borgen. 


I kvickley.











Men det var en A-bus jeg tog, og de stopper KUN ved busstationer, og ikke ved busskure der står rundt omkring.

Rimelig trælst, for den kører forbi vores hus og ned til busstationen, så det tager lige 10 minutter mere end det plejer at gå hjem.












 









Hjemme igen igen. 



  Det kunne være SÅ lækkert hvis i ville bruge 2 minutter på at gå ind på baloos side på facebook og kommentere i kommentaren.(skriv sønderborg kattelaug) 

FORDI at baloo som er et firma der handler med dyrefoder.
De vil nemlig give foder til en katteorganisation der virkelig har brug for foder.
De udlodder foder for 10.000 kr.


Jeg delte det selvfølgelig også på min egen facebookside.
Et lille haul fra kvickley.


Jeg vandt desværre ikke noget i metroexpress bladet idag. 


Hestene kom ud.








Minnie fjantede rundt ude i maskinladen, så jeg gik derud og fjantede rundt sammen med hende. 
















Harald:-)






Stribe :-) 



De får altid lige lidt inden deres rigtige mad. :)
  



Jeg ville til at bage brownies. 




Men jeg manglede 2 æg..kun 2 æg...heldigvis var Ida og Alice i sønderborg, så de købte æg for mig.


Jeg så genudsendelse på juleønsket.

Efter juleønsket gik jeg igang med mine brownies.













 Den så altså lidt mærkelig ud, men jeg har jo aldrig bagt lige denne her før.


Den skulle have 30 minutter i ovnen.
Imens spiste vi aftensmad.
Tapas, som Ida havde lavet.




Min kage blev faktisk ret så god.

Vi fik den til julekalenderen.




Ida fik ikke biletter!!!!!!!:/

Men hun er heldigvis på venteliste, så jeg håber så meget at vi får bare 2..

Det er SÅ respektløst af dem der bare køber for at sælge dem dyrere..de vil ikke engang med til koncerten, de vil bare have penge..

Jeg vil SÅ gerne med til hans koncert, det har jeg drømt om i mange år..

JEG SKAL BARE MED!..der går sikker 23456 millioner år før han kommer til danmark igen..






Haha, jeg elsker disse billeder af min kat Stribe. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar