tirsdag den 15. juli 2014

Vikar i farestald-Mandag den 14 juli 2014.

 Det sædvanlige med at rydde op i køkkenet, hver morgen.
 Prudst joinede mig, hun er jo så dygtig.





 Sådan ser vores stue ud nu, det er fuldstændig tomt..sådan har det ikke set ud i de 10 år, hvor vi har boet herinde.
Da jeg var ca 10 år, så byttede min familie og min farmor og farfar hus.
Vi bor faktisk i det samme hus, der er bare en dør ind til min families hus, og så min farmor og farfars hus.
Jeg har hele mit liv boet ved siden af min farmor og farfar, min farfar gik bort den 19 december 2012, så det er næsten 2 år siden, men jeg siger stadig farmor og farfars hus, for jeg savner ham stadig.







Idag startede jeg som vikar i en farestald, hvor min far engang har arbejdet,(hans arbejde er delt i 4-5 besætninger på als, og han arbejder i 3 af dem).
Da mig og mine søstre var mindre, var vi altid med ham på arbejde i weekenden, og vi elskede det, og ville gerne med HVER gang..det var der jeg så min allerførste grisefødsel, og allerførste gang jeg prøvede at inseminere en so, og stikke hånden ind i en so, der skulle fare/føde.

Denne kat her, er der stadig, selvom det er ca 6-7 år, vi var med i stalden..okay, der var faktisk 2 katte, og de var søskende..mickey og stribe..en af dem stak af, og nu er der kun denne tilbage af de 2 søskende..
Den er SÅ sød, og er med over det hele, den følger en..




 Sådan ser stalden ud..



 Da vi var færdige, begyndte jeg at gå, indtil at min far hentede mig.
Der er så smukt, udenfor arbejdet, med søen, fårene og græsset.

 Min madpakke joinede mig.






 Jeg er blevet glad for en ny sang, denne gang er det magic med rude.
Min fyraften var kl 16:00.
 Men min far faldt i snak med en kollega..og det betyder ventetid, indtil de har snakket færdig.
 Og det kan godt tage lang tid, for de skulle liiiige ind i maskinladen, og se på traktorer:)

 Da mig og min far kørte hjem, så vi lige 4 styks stude/eller hvad i vil kalde dem, gå frit rundt ude i en hvedemark..de var brudt ud..men det sker vidst tit..min far kendte heldigvis ejeren, han var bare på ferie langt væk..vi fik dog dem ind, men det var dog ikke så svært..
 De blev vidst lidt fornærmede.


 Efter arbejde, da jeg kom hjem, så var mor, igang med at male vores stues loft.
Det skal være hvidt.

 Bad.

 Prudst er en lille glad hårbold.
 Hahha, prudst har så mange vidunderlige ansigter..i will capture them forever <3



 Det er vildt mærkeligt at vores tv og tv-bord står i vores den wstore stue nu..men det er hyggeligt, og 80er-agtigt.

 Så tog ida over, og malede det sidste.

 Det er virkelig blevet flot.

 Youtube.


 Jeg skulle selvfølgelig se lindsay lohan kl 20:00, ligesom jeg skal næste mandag igen.






 Søde katzen da.















 Om aftenen hyggede vi os lige lidt inden mormor kørte hjem.


 Mig, ida og Alice, kom til at se en gyser der lige var i tvét, den var dansk, og hed bag det stille ydre.
Et link her.http://www.danskefilm.dk/index2.html
Hold k..ft mand..never gonna watch it again..jeg kan slet ikke klare gyserfilme..jeg er bange i en måned efter, og bliver ret paranoid..hahah.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar