fredag den 11. juli 2014

Spise ude-fredag den 11 juli 2014.



















 Inden jeg skulle på arbejde, så havde jeg lige tid til at gå ud med skraldeposerne.



 Jeg kiggede lige til ærterne, og de er faktisk ved at poppe op.


 Jeg fik lavet et skilt til opvaskemaskinen, fordi at folket i dette hus, næsten altid stiller  deres ting på bordet, og er for doven til at sætte det i maskinen.





 Idag i stalden, slulle heg blande noget mælkepulver og melfoder op i noget vand, og da jeg skulle til at tage noget melfoder, så var der en mus der havde bygget rede i posen, for der var halm i posen.
Jeg tog en skovl fuld melfoder, og der lå der 2 små nyfødte mus...de var simpelthen SÅÅÅÅÅ NUTTEDEEEEEE!!!, JESUS, OMG!!.....
De lignede denne her på billedet..
Men min far sagde bare at jeg skulle smide dem ud til grisene...det kunne jeg ikke få mig selv til, det var jo små unger, og søde dyr...jeg gav min far tjansen...men jeg var bestemt heller ikke glad.
Det havde de IKKE fortjent..



 Da mig og far fik madpakke, på en vej-indkørsel, og han lige skulle ringe til en, så farvede jeg et par blade sorte, med en tusch, fordi at jeg fik lyst.

 Og så hang jeg lidt ud ad vinduet.

 Da jeg kom hjem, slog jeg lige det sidste græs.







 Efter at jeg havde slået græs, gik jeg i bad, og tog nye øreringe i.

 Spiste lidt koldskål.
 Og hvilede mig på sofaen.

 Vi satte os ud på trappen, og nød vejret, you know the family :-)

 Så gik jeg mig en lang tur.














Mig, ida, alice og mor, sad og ød vejret igen, henne ved hængekøjen.



 Så begyndte vi at lave frikadeller.

 Og kartofler.
 Jeg skar lidt vandmelon og honningmelon, som jeg kan gå og nippe lidt af.


 Så var der mad.
 Mig, ida og alice besluttede os for at spise udenfor på et tæppe..det var rigtig hyggeligt, og skovturs-agtigt.
Hvis i kender mig ret, så ved i at jeg ELSKER picnic og skovturer.






 Alicetager altid mit tøj, UDEN at spørge først, SÅ jeg gik op og tog hendes tøj på, hun har slet ikke den samme stil som jeg, men fra nu af, vil jeg tage hendes tøj på, så hun kan se hvor irriterende det er..:D
Hendes tøj klæder mig faktisk ret godt.

 Nu sidder vi og ser disney show.

 Fredagsslik.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar