fredag den 25. juli 2014

Grill-Torsdag den 24 juli 2014.









 Før arbejdet, smuttede jeg lige ud i haven og plukkede et par ærter.
 Og sad og spiste dem på vejen.


 Kiiiiiiiiks til frokost.




 D vi havde fri gik jeg ikke i bad, da jeg skulle hjælpe min far med at rydde op i hans bil, og lave lidt orden til alt hans værktøj.

 Jeg så lidt youtube.
 Spiste en bolle.




 Lavede mine negle igen, de skaller enormt hurtigt af, når man arbejder med grise.

S
Så hjalp jeg min far med bilen.
 Var lidt ude ved pinkey og bruno.

 Vores køkkenhave er så utrolig smuk, med alle de farvede blomster og forskellige planter.
 Harald joinede mig.






 Mig, ida og far kørte afsted for at finde en engangs-gas-flaske til en gasgrill.

 Nu er vores æbler ved at være meget meget lækre.
 Vi kørte lige på netto og afleverede flasker, og handlede.
 De havde ikke de flasker vi skulle bruge ved q8.

 Heller ikke i fakta.
 Eller superbrugsen.

 Så vi fik bare købt noget kul, og rugbrød.

 Mig og minnie chillede under bordet og et par stole, i udestuen.





 Jeg tog mig et velfortjent bad.


 Det var endelig tid til at grille, around 18:00-tiden :D
 Vi spiste udenfor under træerne.





 Der er begyndt en ny serie der hedder twisted, og den kommer hver torsdag kl 20:00, på kanal 4, den har jeg tænkt mig at følge med i, og første afsnit var så idag.
Den var faktisk spændende.





Imorgen er det sidste dag i praktik, hvor jeg arbejder sammen med min far, fordi at jeg jo skal på matematik-kursus den 28, om 4 dage:)

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar