torsdag den 10. juli 2014

Mega varmt idag-torsdag den 10 juli 2014.











 Jeg havde lige tid til at skrive et par ting ned i min kalender,som jeg skal huske, før arbejdet kaldte.

 Husk at drik masser af vand i den her varme.
Det var utrolig varmt på arbejdet idag.
Grisene pustede også helt vildt.
 Straks jeg kom hjem, flåede jeg mit arbejdstøj af, for det var SÅÅÅÅÅ varmt.


 Og tog et køligt bad.



 Spiste noget koldskål.
 Pakkede strandtasken.
 Og så cyklede mig og ida ned til stranden:)
Alice var i biografen med en veninde.





 Så var vi dernede.



































Et par timer efter at vi var kommet hjem fra stranden, kørte mig, ida og far på rema, for at købe ting
til aftensmaden.


 Madpakke.
 Mig og ida guffede os en vaffelis.


 Nu sidder vi på loftet, og ser youtube.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar