torsdag den 10. juli 2014

Underlig bustur.onsdag den 9 juli 2014.

















Prudst på eventyr.

 Ryddede op.





Lagde tøj sammen.


 Vi var lige hjeem, for at gå i bad, da vi skulle modtage smågrise, efter at have været inde hos et par større grise.

Da jeg havde fri, tog jeg bussen til sønderborg.
Ida og alice var allerede i sønderborg, for de var cyklet derud...25 km ca..men jeg var jo på arbejde, da de cyklede hjemmefra:)
Jeg var ret stresset, inden jeg skulle nå bussen, for jeg var lidt sent på den.






 Ja, alice havde stjålet mine sandaler, som hun gør SÅ tit..ret irriterende faktisk, men sådan er søstre, de låner alt jo.
Så jeg måtte tage hendes sko.


 BLÆST ER DET VÆRSTE, NÅR MAN HAR LANGT HÅR!!!!!!!!!!!!!, jeg var så irriteret på mit hår.

 Jeg nåede bussen.

 Jeg mødtes med ida og alice.
Der var internation markedsdag i sønderborg idag, hvor der var folk fra forskellige lande der solgte ting og sager, mest mad, men det var ret hyggeligt :-)




Så fik vi lidt slush ice, og kirsebær.




 Efter en lille slush ice pause drog vi videre til havnen.





 Hader den blæst...






 Intet varmt vejr uden en strand, man kan køle sig af på.















Og så badede vi(det skal lige siges at det altså er mig på billederne (jeg er ikke et kryb der fotograferer fremmede mennesker.)











 Ida og alice cyklede hjem, og jeg tog så bussen hjem.
Jeg blev nødt til at vente i ca 1 time, før der kom en bus....kedeligt.
 Og det blæste så meget, jeg havde allermest lyst til at gå ind og købe en saks, og klippe mit hår af, for blæsten er ulidelig, når man får sit hår i øjnene...men jeg gjorde det ikke, jeg vil jo gerne have længere hår.



 I bussen kom jeg til at sidde foran en alkoholiker,jeg ved det, fordi at han havde 2 klirrende poser med, lugtede af alkohol, snakkede med sig selv og væltede rundt. han lugtede så fælt.
Der rumsterede såå mange tanker i mit lille hovede på den bustur hjem.
Det var jo syndt for ham.
Hvordan og hvorfor er han endt sådan?..har han en familie?
Hvor bor han?..hvad er der sket?
Men jeg må ærlig indrømme at jeg blev lidt bange, for om han ville gøre noget, eller stjæle mine penge..men det gjorde han selvfølgelig ikke :)
der sad en mor med hendes 3 børn ved siden af mig, ved 4 siddepladser med et bord, og ligepludselig prøver moderen og komme kontakt med mig..hun peger lidt ud bag mig, og udbryder stille..han har tisset i bukserne..hun refererer til alkoholikeren bag mig..så ham manden har tisset i bukserne, og på sædet, og lidt på gulvet, men han sov bare videre..det var lidt ulækkert, men han kan jo næsten ikke gøre for det...
Den mest underligste bustur i mit liv..


Da jeg kom hjem, mødte jeg disse tog nussipussier. minniemus og prudstiemus:)



 Smører madpakke.

 Månen var vildt flot.
Det er bare svært at tage billeder af månen..

 Mig og min far så sådan noget underligt fodbold-halløj i tvët om aftenen.
De brasilianere er vidst lidt sure over at de tabte til tyskland.

 Disse sko fik jeg købt idag, i føtex.

 Nu vil jeg prøve med en anden slags silicapiller.
Silica piller er for at genoprette og vedligheholde hår, hud og negle.

 Tone correcting concealer.



 All over cover stick.



 Vindruer.
 Morgenkåbe på, og snart i seng.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar