onsdag den 2. juli 2014

studiekalender-Onsdag den 2 juli 2014.


















 Inden arbejde.

 Min farmor kommer hver morgen med et par af hendes hjemmedyrkede agurker fra hendes have.
Jeg elsker dem, for hun har altid haft agurker, og de smager fantastiske.
 Jeg ryddede op i køkkenet.
 Afsted på dagens arbejde.
Man ved aldrig hvad dagen bringer, når man arbejder med grise, og det er faktisk ret fint, for så går det ikke helt i kedelige rutiner.
 Vi var lige hjemme, for at gå i bad, da vi havde vejet svin, og skulle gøre klar til at modtage ca 500 smågrise.

 Da far gik i bad, var jeg lige ude og se til jordbærene, og de er væk nu, jeg fik dog hamstret et par stykker.


 Man kan sende studie til 1222, og få en gratis studiekalender.
Man skal bare selv hente den, og det er kun i jyske bank, man kan få en, så idag fik jeg lige en sms, om at der var en til mig.
 Jeg skulle klare stald 1, hvor de 1 og en halv måneders grise er, mens far og en anden kollega skulle modtage de 500 smågrise i stald 2, så jeg måtte ikke gå ind i stald 2 mere, efter jeg havde gjort færdigt i stalden, så jeg skulle spise madpakke alene i bilen idag.:)..det tager jo længere tid at modtage grise, og sortere dem.
 Jeg hader når det sker, når jeg nærmest kommer til at spraye mærkespray ud over mig selv, men thats life:-)

 Lunch.


 Men det er altid rart når man har radioen, og lytte på.
 Det ser måske lidt tørt ud, men jeg spiser ikke smør, og har ikke gjort det i 5 år.
Jeg hader smagen af smør, man kan bare føle det der fedt der ligger på ens tunge..



 Jeg var lige henne og hente min nye gratis studiekalender.
Alle kan hente en unge som ældre elev som arbejder.
Bare gå ind i en jyske bank.
Jeg gjorde(hvis i vil have noget inspiration)
"gå ind i banken"
Mig: hej, var det noget med at i havde en studiekalender man kunne få?.
Damen i banken: ja, det var det da"rækker mig kalenderen"
Mig: "tager kalenderen", tak.
Damen i banken: værsgod.
Mig: hej, og god dag.
Damen i banken: tak i lige måde, hej.
Mig:"går ud"




 Far skulle lige vise en noget, som jeg ikke behøvede at gå med ind og se, så jeg sad og dekorerede den lidt.









 Færdig med arbejdet en time før fri.
Prudst er så nuuttet.



 Bad.

 Gættede lidt kryds og tværs.

 Satte mig ind i sfaen, da jeg var lidt træt, og frøs en smule.
Og denne novelle trak mig også lidt, den så bare spændende ud.


 Jeg var egentlig ret træt, men min far skulle ud og handle efter ting til vores udlejning, så jeg tænkte at man blev friskere at et par indkøbsoplevelser, så jeg tog med.


 Vi købte en bakke jordbær på vej til sønderborg, og delte.
Årh, de var sindsyg gode.

 Så var vi i sønderborg.

 Føtex som den første butik.

 De havde virkelig eget udsalg, men jeg fik faktisk kun købt noget til aftensmaden, for det spurgte alice om jeg ville tage med hjem, for hun ville lave aftensmaden i dag.


 Næste stop, jem og fix.
 Se lige her, hvor fedt man!!. det er nogle gika plakater, man kan hænge i sit soveværelse, køkken stue eller kontor.
 Jeg ved ikke lige hvordan det virker, men fedt ser det ud.



 Sidste stop, silvan.
 Far købte en is, til os hver, som vi lige indtog på vejen hjem.

 Ok, allersidste stop for idag, vi manglede rugbrød, så det skulle vi selvfølgelig også have med hjem.
Netto here we come.



 Vi skulle egentlig ikke have haft så meget, men kom hjem med alt dette her.
 I føtex i sønderborg står der sådan en juicepresser, hvor man bare kan tage en flaske og fylde.
Jeg tog en for 25 kr.
Jeg kan så meget anbefale at købe en, det er sådan noget friskt juice, og det smager så godt, ihvertfald i min mund.






 så var det kattenes tur til at få noget mad.
Dette er virkelig et fedt madudtryk fra prudst-haha:D

 Minnie.

 Harald.


 Disse kattesnacks er virkelig en succes.
 Nyt blad.
Jeg ved godt at jeg er 20 år, og stadig køber viunge blade, men jeg kan simpelthen ikke rive mig fra dem, jeg sys det er så hyggeligt at læse i dem, og samle på dem, og indholdet af plakaterne.
Jeg ved at der ikke rigtig er noget jeg kan lære så meget af mere, når jeg læser det, for bladet her er jo næsten for forvirrede unge, der er ved at vokse sig op, og ind i teenagealderen, den er jeg jo ovre nu.
 Solbriller som gave.
 De sidder så meget forkert på mig.
 Alice lavede aftensmaden i aften.
 Jeg lå mig ud på hængekøjen og læste lidt i mit blad.



 Min ynglingsblogger er i bladet.

 Hendes blognavn er dette der står i bladet, ellers er hendes side her.
Facebook:
https://www.facebook.com/Whittaheart?fref=ts
Bloggers delight:
http://whittaheart.dk/2014/06/look-june-26th/

 Efter aftensmaden, gik jeg igang med at skrive alle de vigtige informationer, fødselsdage og ting og sager fra min gamle studiekalender over i den nye kalender.





 Alice havde lavet en super god aftensmad.
Indbagt svinemørbrad i butterdej.
 Bagekartofler.










Føler i også nogengange at der er for få timer i jeres hverdag?
Det gær jeg lige for tiden.
Jeg føler at jeg ikke har tid til at nå alt, hvad jeg gerne vil, og at jeg er nødt til at prioritere min tid, for at kunne nå alt..
Måske er det bare en periode, jeg håber jeg får tid til at starte til zumba, og fransk, når jeg starter på vuc syd i sønderborg den 11 august.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar