tirsdag den 8. juli 2014

Klargøring til nye smågrise-tirsdag den 8 juli 2014.




















 Ryddede op.
 Dejligt med noget brændenælde-the.

 Lagde tøj sammen, inden arbejdet.




 På arbejdet skulle jeg klargøre stalden til de nye smågrise.


 Jeg skulle skrue kasserne på.





 Lægge 2 kribba-fulde halm ind  kasserne.
Hvis i er i tvivl, så betyder kribba, trillebør, på sønderjysk.


 Kartoffelmel skulle strøes ud, så de ikke skider der hvor de skal sove eller spise.
 Det er seriøst det allerblødeste i verden at røre ved.




 Så skulle der røjdes ved de lidt større grise.







 Sacconejolys svarede på snapchat OMG!!!!!!!!!!:-b
Jeg sendte et billde af prudst, hvor jeg skrev my cat, og så skrev de cool :)

 Fri kl 14:00.
 Tog mig et bad.

 lagde tøj sammen.
 Hahah, var der nogen der sagde ankelsokker??


 Jeg elsker t læse anne gadegaards blog, den er så inspirerende.

 Lidt youtube-tid.
 Facebook-tid.
 Alice bagte nogle mega gode boller.






 Jeg nåede  ikke at slå græs i weekenden, så det ville jeg gøre i aften.











 Men det begyndte at regne, så jeg blev nødt til at stoppe, og skal eventuelt slå det sidste  imorgen.










Madpakke.



 Så lå mig, ida og alice os op på loftet og så sex and the city og youtube.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar