onsdag den 23. juli 2014

Alice´s 16 års fødselsdag-Onsdag den 23 juli 2014.
























































































































 Idag er det alices fødselsdag, og hun bliver 16 år:D
TILLYKKEEEE ^^























Til morgenmad fik jeg banan i yoghurt oh kakao til.
 Afsted på arbejde.
 Og fyraften kl 15:00..:D
Bad, og gøre sig lidt fin, for gæsterne var kommet 13:30.
Gæsterne var
Vores moster, vores kusine.
Farmor.
Mormor.
Vores mors faster, som vi altid har kaldt vores faster også..Faster gegge.

 Så åbnede alice gaver, og derefter fik vi kaffe.
Hjemmebagte boller.
 Giftkage.
 Min farmor bager altid en dåse småkager til den der har fødselsdag.
Så alice fik en hel dåse specier(det hedder småkagerne)
 Det fine kaffebord.

 Det var så hyggeligt i stuen idag.
 Alices gaver.
 Prudst lå bare og sov.





 Mig, ida alice og vores kusine satte os ud på græsplænen og spillede trivial pursuit på et tæppe, det var vildt hyggeligt.
 Da alle gæsterne var kørt hjem, lavede jeg blog indlæget for i går.
 Og så kørte mig, Ida, alice og faster gegge i faster gegges bil.
mor kørte i vores bil, og far kørte i traktoren da han skulle hente et skærebord(et skærebord, er det der sidder på en mejetærsker, der snitter halmen)
Ja, vi skulle hen til havnen i sønderborg, og gå en tur, og have en is.



 Så var vi på havnen, hvor vi gik en tur.




























 Da vi skulle hjem.
Kørte faster gegge bare hjem til sig selv.
Mor og ida kørte i vores bil.
Mig, alice og far tog traktoren hjem.
Jeg sad omme bagerst ved vinduet, og det er faktisk lidt ulovligt..ulovligheder..Ups, men vi passede på:)












 Og så hentede vi bilen ved fars arbejde, hvor traktoren normalt står, så vi kørte videre hjem i bilen.

 Nu er kl så 23:00, og jeg skal smøre madpakke, og så i seng, ellers fungerer jeg ikke næste morgen..:-D








Ingen kommentarer:

Send en kommentar