tirsdag den 1. juli 2014

Regn på stranden-Tirsdag den 1 juli 2014.














 Morgenmad.

 Jeg fik lige læst lidt blad inden arbejde.
 Og gættet kryds og tværs.
 Min far skulle lige poste penge til sydbank, gud hvor det regnede i sønderborg idag, og der var ikke ret mange mennesker på gågaden.








 Da vi havde fået fri, tog vi lige ind til bageren, for at hente noget til kaffe.



 Kajkager.

 Som vi skar over, og delte 5 personer.

 Jeg havde fået et brev fra vuc syd omkring matemarikkurset, og det vil sige at jeg ved hvornår og hvad kl jeg skal deltage.
Det er fra 08:00 til ca 13:40, så der skal jeg have fri fra arbejde, og det har jeg sgu ikke lyst til, jeg vil bare arbejde, og tage kurset efter arbejde, men sådan er livet jo, man må jo tage hvad man kan få, og de kurser er vigtige, da jeg stinker til matematik.
 Det er fra mandag den 28 juli til den 30, men så har de åbenbart taget den 4 august og helt hen til den 8 august med også-that sucks, der røg min sommerferie lige...mig, ida og alice havde ellers planlagt at tage på en ferie uden mor og far, da vores forældre altid har så travlt, og næsten ikke har tid til ferie..and that sucks too, fordi at jeg elsker at tilbringe tid sammen med familien, og det er endnu bedre at være på familieferie.
Min sommerferie skulle have været fra den 1 august til den 14 august, da vuc syd starter den 14...
 Gik i bad, og tog badetøj på, da mig og ida ville cykle ned til stranden, og tage en dukkert.


 Vi tog jo cyklen derned.

 Det var et virkelig godt vejr, da vi kom derned, men ikke da vi var ved at hoppe i vandet, så gav det sig til at regne.

 Der var allerede nogle mennesker der stod og fiskede.







 Vi kom da i.

 Hhahahahaha, svampehovede.










 Alices værelse er bare blevet SÅÅÅÅÅÅ hyggeligt, hun har taget sin madras ud af sin seng, og bare lagt den på gulvet, det giver sådan en hyggelig og varm fornemmelse.

 Alice bagte 2 virkelig gode franskbrød.




J
 Jeg fik lavet min juni goodiebox.





 Og så lidt youtube.

 Smurte madpakken.
Dette er nok det eneste brød jeg kan lide, da jeg er meget kræsen, og bedst kan lide rugbrød med kerner.

 Jeg har altid 3 stykker brød med.
 Og sølvpapir under.
 mellemlægningspapir.
 Altid 3 styks.
 Pålægskurv.




 Og så plejer jeg altid at tage 4 skiver agurk med, og lidt hvad jeg kan finde i køleskabet.
 2 flasker vand.
 Og nu er det blogtid.


 Godnat fra og og prudst.





































































































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar