lørdag den 5. juli 2014

Ny skoletaske-Fredag den 4 juli 2014.

Idag skulle mig og min far op kl 05:00, da vi skulle levere grise.








 Morgenmad.





 Da vi havde fri der ved 12:00-tiden, kom vi hjem, og min pakke var kommet.
Tænk, jeg havde fuldstændig glemt at jeg havde bestilt det.
 Det er en højtalerkugle til iphones.
Jeg har faktisk ikke prøvet den endu, ofr vi skulle næsten ud af døren, lige da jeg var kommet hjem og havde været i bad.

 Og så fik jeg lige et smukt armbånd med i købet.



 Bad, og gjorde mig klar til sønderborg.
Mig og alice ville til sønderborg, for at købe fødselsdagsgaver til vores far, da han snart har fødselsdag.
Årh, det er så svært at finde gaver til fædre, og han siger også at han har alt, og ønsker sig næsten igenting.


 Vi cyklede op til busskuret, og ventede der.
Vores cykler står de faktisk endnu, da vi stod af et andet sted, da vi ville hjemad.
Bare rolig, de er låst.



 Så var vi i sønderborg.





 Vi sad lige og spiste vindruer under træet, ved borgen.
Der var sindsyg varmt, så det var dejligt med noget skygge.





 Så gik vi ned til havnen, og sad der lidt, efter at have shoppet lidt rundt, efter gaver, men fandt dog intet.
Godt at mor har en backupplan.Hahah^^
 Jeg købte dog en ny skoletaske, for jeg skal jo snart starte på vuc i sønderborg, og gå der i 2 år.
Jeg starter mandag den 11 august kl 09:00.
Jeg er meget spændt, for det er nok den aller moderneste skole jeg nogensinde har set.
Og jeg skal tage bussen hver morgen, og de kan jo godt komme på nogle mærkelige tidspunkter, og tænk hvis man ikke når bussen, ej, nej, nej, jeg er ikke særlig glad for at komme forsent.























 Så tog vi bussen hjem igen.


 Jeg begyndte på aftensmaden.
Koteletter.
Jeg ved godt at der er alt for meget kød, men vi er 6 personer, med idas veninde, og man kan vidst ikke fryse kød ned igen, da det kan være giftigt at fryse ned igen..i dont know..

 Ris.
 Sovs.
 Så dækkede jeg fint bord.

 Salat rester fra igår.

 Efter aftensmaden spillede mig, ida alice og idas veninde lidt spil.
Det var rigtig hyggeligt.
 Godnaat.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar