lørdag den 5. juli 2014

Is med bom i-Torsdag den 3 juli 2014.

Ja, så er jeg vidst gået videre til at fryse chokolade?:O..im a wierd kiddo? :)


















 Omg, jeg ligner altid en blæverbæver, om morgenen? men hvem gør ikke det? :D

 Morgenmad.
 Jeg kunne lige nå at lave lidt kalenderhalløj inden det gik afsted på arbejde, for jeg havde jo tid nok.


 Jeg fik ryddet lidt op i køkkenet.


 Min far skulle lige vise en kollega noget så jeg skulle vente ude i bilen, og derfor tegnede jeg lidt mere på min vandflaske..så kreativt..










 Alice havde bagt 2 store franskbrød igen.

 Ja, det var så min mad idag.

 Jeg gik lidt ud og hoppede på trampolinen.
 Hahahahhaha, shit..mit hår..hvor har det dog været henne?








Så satte jeg mig ind til alices værelse, sammen med alice, og joinede hende:D
Ida har en veninde fra efterskolen på besøg, hele vejen fra københavn, så det er jo hyggeligt ^^







Men nettet er ikke lige det bedste på alices, eller for den sags skyld, idas værelse, så jeg satte mig ud på vores loft, da jeg var igang med at skype med en, og dårlig net, er dårlig skypening.



 Det er første gang at jeg smager disse knækbrødsagtige ting...
Min mening om dem er at den grønne er bedst, da den røde smager alt for meget af tomatsovs.
Og den grønne er måske alt for meget chipssmag, og jeg er ikke lige så glad for chips.
Dem køber jeg nok aldrig mere.
 Så gjorde jeg mig klar til at tage med min mor ud og handle.
 På rema.


 Da jeg kom hjem, ville jeg lave sodavandsis med bom i.
Bom er et ord for slik på sønderjysk..bare så i ikke bliver forvirrede.
Hvis i så det der billede med is med bom i, i instagram-billederne, lidt længere oppe, så er det der jeg har min inspiration fra.





 Og så frøs jeg de sidste bom.
 Og gik igang med aftensmaden.
 Jeg har en meget stor fan, når jeg laver aftensmad!:D






Så dækkede jeg bord.





 Bacon, masser af bacon.

 Alice var taget med en veninde ud til sønderborg, for at se på veteranbiler.
Hver torsdag ved sønderborg havn, er der et veterantræf, for bilglade personer, og dem der ikke er interesserede i biler, kan selvfølgelig også godt tage derud og se.
Så jeg tog med min far ud for at se lidt biler også, og så kunne vi ligeså godt også tage alice med hjem igen.
Det er fra 19:00 til ca 21:00-22.00-tiden, i think so.





 Vi møder altid den grønne bil der, når vi er til noget biltræf..wierd:D








 Og så var der lige en mega fed porsche der holdt, tæt ved os.
Når jeg engang skal have bil , og kørekort, så vil jeg rigtig gerne have en porsche eller en audi til hverdagsbil..jeg ved det er dyre biler, men de er bare mine ynglings.
Jeg ved faktisk ikke hvornår jeg vil tage kørekort, jeg har jo som sådan ikke brug for det, lige nu, da jeg jo kan tage bussen, men det ville være meget rart at kunne køre til det sted, man gerne vil hen, uden at skulle tjekke bustider, og indordne sig efter dem, og eventuelt stresse, for at nå bussen..hmmm..
men jeg regner med at tage det indenfor de 3-4 år...tror jeg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar