tirsdag den 15. juli 2014

Grøn agurk-Tirsdag den 15 juli 2014.









 Min farmor kommer hver morgen ind med et par agurker fra hendes have, så mig og far kan få et par med på arbejde:D






 På arbejdet, skulle jeg kigge smågrisene efter for svage, ledbetændelse, meningitis, diarre, osv.
 Jeg fik også kastreret et par.
Det er underligt at være vikar for nogen, fordi at da jeg kom til stalden her til morges, blev jeg bare sat ind på en opgave med det samme, og jeg vidste lige hvad jeg skulle, for jeg ved jo noget omkring emnet nu.

Da det var fyraften 15:30, gik jeg imod min far, da han jo skulle hente mig.

 Madpakken joinede mig igen.



 Hey, og en agurk.


 Jeg savner vores gamle hund Lasse.
<3Det er  snart 9 år siden den gik bort..den blev 13,5, da jeg var 13 år....så den ville hav været 21 år idag..

Jeg tog mig derefter et bad.


 Så lidt youtube.



 Åd lidt melon.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar