fredag den 25. juli 2014

Cruise til biltema-Fredag den 25 juli 2014.


















 Efter morgenmaden læste jeg lige lidt blade.

 Det er så sindsyg lang tid siden jeg har hørt denne sang, den kom i radioen idag, da mig og min far fik en kiks og noget vand til kaffe.
Jegblev helt overrasket, ej, hvor har jeg savnet den sang.
Den sang er blevet skrålet igennem til singstar, så mange gange, sammen med mine søstre..så mange minder ligger i den sang.
 Da vi havde fri kl 12:00, var mig og min far lige inde på byggemarkedet, og hente et par ting.


 Da jeg kom hjem, var der kommet en pakke til mig.





 Det er fra hjemmesiden sheinside.
Link er her.
http://www.sheinside.com/
 Badetøj.
 Badetøj.
 Strandkjole.

 Romper.


 Badetid.


 Mig og far kørte til sønderborg, til et autoriseret mekaniker-firma, og fik skiftet hjul på vores polo-bil.
Der gik vi os en tur, da vi skulle vente, til de havde skiftet hjulene ud.
Der var the, og kaffe, og masser af læsestof, ved mekaniker-firmaet imens vi ventede.



 Jeg læste lidt blade på sofaen, da vi kom hjem.


 Mig, ida, alice og far tog et smut til rødekro, da vi skulle ind i biltema og hente et par ting(brusebadshoveder)) til vores udlejning.


 Vi tog transamen.


 Jeg havde et blad med undervejs, da det var en tur på 1 time.






 Da vi havde hentet de ting vi skulle hente, var det kaffetid, så vi smuttede ind på burger king, som ligger ca 40 skridt fra biltema.
 Toilet-selfier.

 Mig og Ida fik blåbær-muffins.
Alice chokolademuffin, og far fik en chokolade-softice.


 Vi ville gerne i genbrugsbutikken i rødekro, men den lukkede kl 17:00, og vi ankom kl 17:20, så det var trælst.

 Så handlede vi guf til i aften, det er jo fredag idag.


 Aldrig have hængehår, når man skal køre i transamen, for det er sindsyg irriterende, når ens hår blafrer ind i hovedet på en under hele turen....men det er det værd.





 Disney show:)
Ja, jeg er 20, men jeg ser det sgu stadig-never ever gonna stop..det er bare en tradition i vores familie med disney show.




 Vi spiste aftensmad i vores den store stue idag.



 Hhahahahaha, prudst var totalt forelsket i ida under aftensmaden..hun ville bare så gerne have noget af idas mad:-D






Jeg er begyndt at høre denne sang her.
https://www.youtube.com/watch?v=jBmkCoiHC2c
Den minder så meget om barndommen, jeg ved ikke hvorfor, men det er nok fordi at det er fra 90érne, og jeg er jo vokset op i 90érne.
Deres stemmer er vidunderlige, og man får en underlig følelse af deres sange, som jeg bare ikke kan forklare, det er så smukt.


MEN dette nummer, KAN ikke forklares,på en forståelig måde, man falder bare hurtig ind i hendes stemme..så smukt, og sangen får en til at ville græde, uden at man græder...Årh, jeg kan ikke forklare det.
https://www.youtube.com/watch?v=UrNb397wS-A

JEG MÅ HAVE MERE AF DE SMUKKE 90ÉRE!!!
Gid 90érne kom igen, det var en smuk og fantastisk tid,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar