torsdag den 17. juli 2014

Pakke til københavn-Torsdag den 17 juli 2014.






 Jeg fik et rengøringsflip og ryddede op i køkkenet inden arbejde.


 Nåede derfor også at gå ud med skraldespandende.
 Og kigge til ærterne.
 De er ved at være fine tykke nu.


Min far skulle lige snakke med en, så jeg sad lige og glanede lidt ud i luften til han var kommet igen.















 Madpakketiid, på arbejdet.






 Efter fyraften tog jeg mig et bad.



 Haha Ida sad og sang midt i gårdspladsen..undskyld ida, jeg ved du ser dette her :D







 Det er virkelig fedt at se hvor mnge tapetlag ens stue har haft igennem årene.
Huset vi bor i er omkring de 103 år, og har kun været i vores families generation.
Vi er 3 generation der bor her.

 Det vi har nu.
 Den forrige generation, det vil sige min far.
 Den første generation, det vil sige  min farfar.
 Nu skal vi bare have tapeseret.
 Min farmor havde haft gæster idag, og når gæsterne er kørt, så kommer hun altid ind med resterne.
Hun bager selv alle sine lækre småkager hun er vildt dygtig.



 Klamt billede af mig, fint af min mor.
haha..
 Jeg elsker mig og alices samtaler, nogenange...



 Så var det tid til at pakke til københavn i morgen.
 Jeg bruger min nye skoletaske.
 1 bluse.
 1 par bukser.
 1 par shorts.
 Og det jeg skal rejse til københavn i.
Jeg har tænkt på at togturen bliver varm, men det kunne også gå hen og blive koldt, så det ender nok med at jeg tager bukser på, hvis altså at vejrudsigten lyver, for der skulle give omkring 25 grader i morgen.
 Det er simpelthen så irriterende, når man står på loftet, og der kommer traktorer forbi, for man kan ikke se de fine traktorer for træerne.

 Jeg satte gang i to tøjvaskninger.

 Massey ferguson ruller forbi, det er en vinder i mine øjne<3
Ja, massey er de bedste..
 Hvor originalt..jeg havde ikke lige en vaskekurv ved mig..
 Vær sikker på at have dit kamera opladet, når du skal på ferie.



Man skal jo ikke sulte på sådan en rejse til københavn, så vi har lavet lidt sandwich at tage med.
Hamburgerryg.



 Salami.




Imorgen kl 11:30, køer vi mod københavn,  jeg glæder mig sindsyg meget, det bliver vildt fedt:)
Vi skal klare os selv med mad og penge, osv...det bliver nok en oplevelse, men det er dog kun til søndag:D

Jeg blogger ikke når jeg er i københavn, men jeg vil tage billeder, og lave et samlet indlæg over turen på mandag eller tirsdag, og derefter bliver det normal blogging igen.
Vi kommer hjem på søndag ved 22:00-tiden, så jeg er nok ret træt, når jeg skal på arbejde dagen efter, for madpakken skal smøres, når jeg kommer hjemC-:

Hav en dejlig weekend, vi ses :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar