tirsdag den 1. juli 2014

Juni goodiebox.

Så er det tid til endnu en juni goodiebox.
 Månedens tema er festival chick.
 Lee stafford original dry shampoo.
Pris for fuld størrelse(150 ml) koster 99 kr....men man kan også godt købe den i denne størrelse, som er på billedet i 50 ml, og prisen for den er 39 kr.
Den dufter sindsyg godt, jeg ville ønske at den kunne fås i parfumeudgave.
Jeg har dog ikke prøvet den i mit hår endnu, da jeg egentlig ikke bruger dry shampoo, særlig tit.


 Det er en spraypumpe.

 So susan concealer quad.
Estimeret pris for fuld størrelse(jeg ved ikke hvad den fulde størrelse er, men den på billedet er i 18 ml) og koster 180 kr.



 Ink by Dennis Knudsen eye shadow primer.
Det er en fin søldv-grå øjenskygge, jeg har ikke lige prøvet den endnu, men den er helt sikkert en jeg skal prøve, da jeg har det fint med sølv på mine øjne.
Fuld størrelse(ved ikke hvad  den fulde størrelse er, men den på billedet er nok fuld størrelse, med sine 24 ml), og prisen for den er 130 kr.


 Sådan ser farven ud på min hånd.
 Mesauda milano shine flex grafitti top coat.
Den fulde pris(den på billedet er den fulde pris, med sine 12 ml) er 49 kr.

 Sådan ser den ud på neglen.
Jeg undskylder virkelig meget for mine rædselsfulde negle, men jeg arbejder jo med svin, og der er det ligemeget, om man har pæne eller grimme negle, der kommer alligevel skrammer, lort, mudder, og savl over det hele på en.

 Depend nail polish remover pads.
Fuld størrelse(den på billedet, som er med 32 stykker) koster 25 kr.
De dufter meget bedre end de fleste neglelaksfjernelse vatrondeler.


 Nivea rasberry rose lip butter.
Fuld størrelse(Den på billedet er fuld størrelse, 19 ml), og koster 25,95 kr.
Den dufter sååååååååååå godt af hindbær.
 Det er den flotteste lyserøde farve.
Ups, det der hul ikke?, ikke spørg mig hvordan det er kommet der.
Okay okay, ida sad og duftede til den, og så spurgte jeg om jeg måtte dufte til den, og ida kom til at stoppe den op i næsen på mig, så jeg kom til at daske min næsetip ned i den.
 Jorgobé refreshing scrub mask.
fuld størrelse(100 ml) koster 198 kr.(den på billedet er kun en prøve på 4,5 ml.)
 En rabatkupon fra voucher på 20%. KUN på lee stafford produkter.
Klik dig ind på matas.dk.
kom de ønskede produkter fra lee stafford i din indkøbskurv.
Skriv GOODIEBOX i rabatfeltet inden du betaler.
Og den gælder indtil den 31 juli 2014.


 Rabatkode fra zalando på 100 kr.
 Skriv DKEVD5WZ i kodefeltet.
Have fun, see you next time.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar