mandag den 7. juli 2014

Is ved vemmingbund-søndag den 6 juli 2014.

Søndagsmorgenbord denne fine søndag.

 Haha, prudst, din wierde kiddo.

 Jeg havde det stadig lidt dårligt, imens jeg hang lidt ud med prudst.






















 Så skrev jeg gårsdagens blogindlæg, noglegange er det altså lidt svært at finde tid til at sættmig ned og lave indlæggene,det må jeg ærligt indrømme.

 Jeg searchede lidt på shoppe hjemmesider.


 Jeg tænkte at jeg gerne ville se lidt på mine gamle blogindlæg, så det gjorde jeg.



 Fik set lidt youtube.

 Drak kakao.



Ja, jeg kom til at knække stangen til isen, hvor man holder.
FLLLOOOOT!!!!



 Mig, ida og alice gik ud til hestene, og var lidt sammen med dem.



















 Der er ikke flere jordbær tilbage..må. se. realiteten. i. øjnene...



 Jeg elsker at gå i bare fødder om sommeren.
I alt slags grund.
Jord.
 Græs.
 Sand.
 Kløvergræs.

 Med brunoben.
 Selfiie.


 Med pinkeyben.
 Selfiieee.


 Grus.
 Så gjorde vi os klar til at tage til vemmingbund sommerhuse, og spise en is nede ved stranden.










 Det blæste vildt meget, men det føltes som sommer og sommerferie.
Det var utrolig rart at soppe i vandet.






















 Vi handlede lige lidt til aftensmaden.


 Mig og Ida stod af ved kirken, for vi skulle alligevel have vores 2 cykler, spm stod ved cykelskuret med hjem.
Vi var lige inde og se til farfar...jeg savner ham...<3



 Et smut på rema kan vel ikke skade.











 Kat.dk.


 Smurte madpakke.
 Hele familien spillede trivial pursuit.



Jeg har det meget bedre nu, og kan nok godt komme på arbejde i morgen:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar