søndag den 13. juli 2014

Fars fødselsdag-lørdag den 12 juli 2014.

Idag er det jo min, ida og alices fars fødselsdag:)
TILLYKKEEEE!!, VERDENS BEDSTE FAR <3

I går aftes fik vi ENDELIG bestilt et hotel i københavn, så nu er det helt sikkert at mig, ida og alice skal til københavn sammen.
Jeg glæder mig virkelig meget, for det er vores aller første tur/ferie uden mor og far..så det er stort:-)
Når vi i min familie skal bestille turer, så er det en stor ting, for vi er nok ikke så spontane, men vi fik det dog bestilt, nu skal vi bare have planlagt togturen derhen :D







 Månen var bare SÅÅÅÅ flot i aftes, det er synd at man ikke kan tage et billede af det, så man kan se det helt ægte :-)

 Derfor satte mig, ida og Alice 2 drømmesenge ud i gårdspladsen, og så sov vi der i nat.
Det var så hyggeligt, og man kunne mærke vinden blæse ind i hovedet på en, det var en let brise.
Pindsvinet pinnie var kommet, så det kunne man høre, hvor den stod og spiste kattemad, og smaskede mega højt.


 I løbet af natten kom kattene og sov hos os, det var så nuttet!!! ^^


 Mig og far havde egentlig fri fra arbejde i dag, men vi skal have lavet en låge færdig, til den nye udleveringsrampe til på mandag, så den tog vi ud og lavede, det tog dog kun 1 time at få den lavet.

 Så tog vi lige på brugsen efter en lagkage til kaffen.

 Jeg ventede i bilen, for hvis vi slukker bilen, er det ikke sikkert at den gider og starte lige med det samme, da startmotoren er lidt dårlig.
















 Da jeg kom hjem tog jeg mig et bad.
Jeg går stadig rundt i alices tøj.

 Min fars ynglingsret er arme riddere, så det får vi altid til hans fødselsdag.
Det er ret usundt, så det får vi kun en gang i året, og det er den 12 juli, på min fars fødselsdag.
Hvis i ikke ved hvad arme riddere er, så er der et lille link her.
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=7223
Vi følger bare ikke den opskrift, da min mor har sin egen i hovedet :D


 Så lå, mig, ida og alice os ud på græsset, og snakkede, sov og hyggede os.








 Minnie.


 Jeg faldt i søvn på græsset, og sov i en time, da jeg vågnede havde jeg græs-aftryk i den ene side af mit ansigt.
Jeg vågnede ved at minnie emanuel, kom og stak sin numse ind i mit hovede, men sådan gør hun altid.
 Jeg satte mig ud og spiste noget vandmelon.


 Jg var stadig ret træt, da jeg jo havde sovet, så jeg tænkte at jeg ville tage med min far ud og finde ting til hans fødselsdag, da der kom gæster til aften, så kunne det være at jeg blev mere frisk.


 Vi var i ca 5 indkøbsbutikker, men vi fandt det hele.
Så dækkede vi et fint fødselsdagsbord oppe på vores udlejnings-terrasse.
Jeg ville dog ønske jeg havde taget et billede af det fine bord, men det har jeg desværre ikke, sorry :)
 Jeg er normalt ikke sulten om aftenen, men klokken var blevet henad 18:30, og vi havde ikke fået noget aftensmad.
Gæsterne kom kl 19:00, så jeg lavede mig et parisertoast.
Vi har normalt slet ikke toast i huset da det er meget usundt, kun når det er fars fødselsdag, da vi jo laver arme riddere.

Lidt ost.
 En skive hamburgerryg.
 Klap sammen.
 Og ind i toasteren.
 Lækkert.
 Så fandt jeg lidt andet festligere tøj frem.
Jeg havde tøjkrise, da mit tøj ligger  en stor rodebunke under alle mine ting, oven på vores loft, fordi jeg jo er ved at lave mit værelse om...så det er lidt svært at finde mit tøj frem..så jeg huggede idas bluse, og fandt mine egne bukser.

 Så kom gæsterne.
Mai-Briit.
Ida.
Alice.
Far.
Mor.
Farmor.
Mormor.
Fars bedste ven og hans kone.

Det var simpelthen så hyggeligt, og det var ikke engang koldt, det var skovtursagtigt, ej jamen, det ville ønske jeg havde taget lidt billeder..men dette er de eneste billeder jeg fik taget.






 Om aftenen kom pinnie, vores pindsvin og var lidt på date med kattene.



 Mig, ida og mormor sad og snakkede lidt udenfor og hyggede os, imens vi iagttagede  kattene og pinnie spise kattemad.

Mormor sover hos os i nat:-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar